سلااااام دوستان بیانی من و کسانی که این پست رو میخونید.

اول آهنگ رو پلی کن. آفرین

 

NOBODY LIKE U_4*TWON

 

 

   بنده زیزیبلاسم ام با وبلاگ خوابم میاد به مدت یکسال تو بیان بودم. وویییییییییییییییی

البته من پاییز اومده بودم ولی این جا رو با این اسم از آخر زمستون به مدت یک ساله که دارم.

ووووووووو خیلی خیلی از بودن با شما و داشتن یک وب خصوصی خرسندم.

من باز هم و باز هم از ناستاکا ممنونم که بهم پیشنهاد داد بیام بیان و از روزمرگی هام و چیز هایی که دوست دارم بنویسم. و اولین پستم بعد سلام و تبریک، در مورد خودم نوشتم. این پسته

و از همه شما مخصوصا زینب دمدمی، آیرین، هپی(منبع کد موزیک)، راشلی، کالیستا، هیرایی، پری، آقا جادوگر ، خر شرک ووووووووووووووو

تمام کسایی که به وبم قدم رنجه فرمودند و پست هام رو خوندن و فلان و فلان و فلان. 

ممنوووووووووووون از حضور سرد و گرم تون در بیان

(مگه ملت، آبگرم کن اند :/ بچه بی ترببت. وی عذر میخواهد)

جالب اینکه من تو 30 اسفند اولین پست رو تحت عنوان خوابم میاد. پست کردم پس تولد وب ام امسال میشه قبل سال تحوبل خخخ.

قبلا فن سایت برای کارتون ایتالیایی وینکس کلاب بود که بردمش بلاگفا.

ده بار این رو گفتم خخخخ. دیگه نمی گم.

پستی که تو تموم این یک سال خیلی دوستش داشتم. و با تمام این ها همه شون رو دوست دارم ولی با این کار میخوام یادش رو زنده کنم. پست اقیانوس ریاضی هستش.

پستی که خاطره آفرین خیلی خاطرات هستش.چالش ساکورا و چالش سی روز با دیزنی.

اسم ش خوابم میاد چون خوابم میاد ولی دیگه خواب نمی یومد و فقط برای فرار از مشکلات بودش و نگاه به دیوار. و این اسم رو روش گذاشتم که دیگه برای حل مشکلات به یه راه نگاه نکنم. پاهام رو محکمتر بکوبم و تا جای امکان جا نزنم :)

الان 84 نفر دارم که دنبال میکنند. البته بیشتر شون نگاه می کنند خخخ

سال نو رو هم تبریک میگم. سال ببره. منم تو سال ببر به دنیا اومدم. سال شاد و سلامتی با تمام پستی ها و بلندی هاش داشته باشید.

+ اولین قالبم :)