"خانم بیا دیگه سال تحویل شد. اگه زمان تحویل سال تو اشپز خونه بمونی تا اخر سال تو اشپز خونیی هااا"

بله بنده هم مثل این تبلیغ که الیس بود، چی بود و داشت نوشیدنی ش رو میخورد بنده هم چایی خور هستم مثل بابام و عمه هام خخخخ

بعضی وقت ها توش دم نوش و یا چیز هایی مثل دارچین ، لیمو خشک ، به لیمو و چیز هایی دیگه میریزیم که خوش مزه و خوش عطر بشه که مادرم این مورد رو شروع کرده بود :)

یه بار مادر گرامی گفت میرم مسجد ختم یه نفر تا بیام چای بزار. منم نمیدونستم رفتن مادرم یه ساعت طول میکشه، به همین دلیل وقتی رفت چایی رو دم کردم تا بیاد ۷ تا چایی که دو تای اولش رو با خواهرم نوشیدم . تموم کردم و مجبور شدم دوباره چایی دم کنم.

یه لیوان گنده دارم که بهش میگن ماگ که دختر عمه ام خریده. پدرم میگه توش چایی می نوشند یا سوپ ؟؟ مطمئنی یه نوع سوپ خوری نیست !! مادرم هم بهش میگفت کاسه بزرگ. منم بهش میگفتم فنجان بزرگ که وقتی کسی خونه نبود و وقت چای تو فنجان بزرگ چایی دم میکردم خخخخ

وقتی درس و رمان و یا هرچیز دیگه ای میخونی و یه چای بغل ت باشه، خیلی به ادم میچسبه البته وقتی درس میخونم بیشتر یادم میرفت و وقتی احساس تشنگی میکردم میرفتم سراغ ش که اونم سرد شده بود خخخخ بعد  از پدرم یاد گرفتم که بزارم ش رو بخاری تا گرم بشه البته پدرم چایی تازه دم بیشتر دوست داره. این گذاشتن رو بخاری یعنی زود دم بشه

و بله این بود از چایی خور اعظم :)

من مثلا یه وب سه ساله وینکس دارم ولی هنوز که هنوز اینکه نمی دونم، چطور یه پست رو شروع کنم و تموم کنم :/