سلااام

فکر کنم از یه طرف قراره چالش برم و از یه طرف از مانگا هایی که خوندم پست بزارم خخخ.

چالش از اینجا شروع میشه. همه سی تا رو میزارم اینجا :/

سلام

شروع در تاریخ 1400/1/12

پایان در تاریخ 1400/03/30:

روز اول :ادم بد مورد علاقه تون ...

من عاشق و طرفدار پروپاقرص کاپیتان جیمز هوک

از ناکجا اباد م خخخخ

چون با اینکه هزار بار شکست خورده ولی هربار با یه نقشه جدید بلند میشد

و اگه دستم رو از دست بدم با یه دست بهتر بازم وارد میدان میشم

من اینا رو ازش یاد گرفتم.

روز دوم:پرنسس مورد علاقه تون....

پرنسس مریدا  انیمیشن شجاع

اولین پرنسس پیکسار که خودش پرنس سوار بر اسبش بود. اره باشه بقیه هم باحال اند ولی مریدا یه حال دیگه داشت

بلندپرواز بودن و روی پاهای خودت وایستاد رو ازش یادگرفتم.

روز سوم : شخصیت پرنس مورد علاقه تون....

ااااا فکرکرنم علاالدین چون یه رگش ایرانیه خخخخ

اره داستان مال ایران و فضای داستان بجز قصر یاسمین از

میدان نصف جهان اصفهان الهام گرفته و حتی خود طراح هم ایرانی بوده.

روز چهارم: شخصیت حیوون مورد علاقه....

اقای گوفی یه پدر که سعی میکنه پسرش رو به تنهایی بزرگ کنه وپدر خوبی براش باشه

روز پنجم: زوج موردعلاقه تون...

راپونزل و یوجین هم تو فیلم وهم تو سریال خیلی عالی بودند

اره راپونزل یه سریال کارتونی سه فصل داره که در مورد زندگی ش در قصره ولی موهاش دوباره بلند میشه و دنبال راز مو هاش با دوستانش میشه و حتی تو این داستان متوجه میشیم که یوجین هم پرنس گمشده بوده و دوست جون جونیش بهش خیانت میکنه. کافیه یا بازم بگم؟؟

روز ششم: اهنگ موردعلاقه ای که یه ادم بده خونده باشه...

ترانه مادر گاتل نامادری راپونزل که میگه : ماااادر داند.

روز هفتم: اهنگ موردعلاقه که توسط یه پرنسس خونده شده

ترانه " قسمتی از دنیا تو" توسط آریل(پری دریایی)

سوال روز هشتم :اهنگ دو نفره مورد علاقه تون...

اهنگ "a whole new world"از جاسمین و علاالدین

توش انگار جاسمین (یاسمین) به یه ازادی دست یافته بود. مثل پرنده در قفس بود که ازاد شده.

سیزده بدر تون مبارک باشه و سیزده تون به در شده باشه

روز نهم : در کل اهنگ مورد علاقه دیزنی تون ....

بدون هیچ حرفی پوکو لوکو از کوکو

روز دهم : اهنگی که بیشتر از بقیه گیرا بوده؟؟

بانو هیرایی منم نمیدونم گیرا یعنی چی پس منم یکی از اهنگهای دیزنی که ده بار گوش دادم و باعث شده از شکست نترسم رو تقدیم تون میکنم

Try Everything  از انیمیشن زو توپیا از شکیرا

روز یازدهم: فیلم که فکر میکنید باید بقیه ش رو هم بسازند...

راستش من زیادی اهل ساخت قسمت بعدی نیستم ولی اگه فیلم ها پیکسار باشه اره پایم چون واقعا انیمیشن های عالی میسازند. انیمیشن ها شون تکه به نظرم اصلا چیزی به ذهتم نمیرسه شاید فیلم روح و یا مریدا :/

روز دوازدهم : قشنگترین صحنه ای که تو ذهن تون مونده ....

قطرات اب که کنار هم جمع میشدند در فروزن ۲ و رایا

خیلی باحال درست کردند انگار یه اب افزار واقعی داره اینکار رو میکنه  و بغل جانانه خانواده راپونزل :))

روز سیزدهم : فیلم پیکسار مورد علاقه تون ....

خب راستش کار های پیکسار عالیه و حرف نداره و اینکه دیزنی کنارش و به نوعی اسپانسر ش و اینا , عالیه. خب مال من در جستجو نمو و در جستجو دوری

بهم ارزش خانواده و اینکه هر جا که باشی و هر جا که بری به هر دلیلی خانواده همیشه دوست دارند ، رو یاد داد 

روز چهاردهم: ترسناک ترین فیلم دیزنی ...

دیگ سیاه و تمام 

خود استدیو دیزنی هم قبول داره که ترسناکترین انیمیشینی که ساخته و نیاز که بچه در کنار خانواده و یابزرگتر شون این فیلم رو ببیند 

روز پانزدهم : قهرمان مورد علاقه تون ...

قهرمان ؟؟ زن یا مرد 

قهرمان کسی که تو رو از یه وضعیت نجات بده  پس قهرمان من مریدا هستش از دلیر 

سوال روز شانزدهم : فیلمی که کمترین نمره رو بهش میدین ...

فروزن اره انمیشینی مثلا برای شکستن کیلیشه های دیزنی بود. ولی نه اصلا هم خوب نبود. ترانه اش دوست دارم ولی ارزش این همه معروفیت رو نداره

روز هفدهم : فیلمی که بیشترین نمره رو بهش میدین....

برای این جواب دارم برخلاف قبلی من به درون و بیرون 

بیشترین رای رو میدم یعنی عالی بود

فکر کن سعی میکنی خوشحال باشی  و لبخند بزنی ولی یهو میترکی و گریه میکنی 

سوال روز هجدهم : قهرمان مورد علاقه تون .... 

مال پانزدهم مرد بود که من زن گفتم ولی الان مرد رو میگم 

معرفی میکنم  پیتر پاکر 

که نشون داد با اینکه بی تجربه ای  ولی اگه وارد اتفاقات بشی با تجربه میشی  مدل حرف زدنش رو دوست داشتم خخخخ

سوال روز نوزدهم چالش مون

ادامه کدوم فیلم دیزنی رو پسندیدی ؟؟

 خب چون گفته دیزنی نه پیکسار پس از دیزنی انتخاب میکنیم که مال من دو تاست. اولی گیسوکمند خودمونه هم عروسی و هم سریال ش که مال قبل عروس بود و 

دومی هم شش ابر قهرمان هم خودش و هم سریال ش عالی بودند 

هر قسمت یه درس متفاوت و اگه بتونم همشون رو دانلود میکنم

سوال روز بیستم : بهترین انیمیشن دیزنی ....

از نظر من خب راستش الان فقط یکی رو انتخاب کنم که دوستدار همه باشه. اره به نظرم میکی موس هستش 

که هم خودش و هم انیمیشن ش رو هم بچه ها این زمونه

و هم بچه های اون زمون دوست ش دارن و با هاش خاطره دارن :)

امسال 92 ساله میشه این موش کوچولو مون 

 سوال روز بیست و یکم : ماچ مورد علاقه تون.....

خب من از صحنه های ماچ خوششم نمیاد.یعنی تو فیلم های پرنسس ها بعد صحنه های ترسناک ، صحنه های ماچ دومین صحنه ها بودن که از لای چشم هام نگاه میکردم چون حس خجالت بهم دست میداد خخخ

ولی صحنه ماچ که دوست دارم دو تاست. نتونستم انتخاب کنم. اولی مال پیترپن و وندی که وندی میخواد پیتر رو ماچ کنه و تینکربل میاد و ژوپس. وندی رو پرت میکنه اون ور خخخخ

دومی هم ماچ عاشقانه از نوع مادرانه است یعنی مامان مریدا وقتی دوباره انسان شد و مریدا رو غرق ماچ کرد :)

سوال روز بیست و دوم :

شخصیت کناری / جانبی غیر حیوونی مورد علاقه تون ...

خب راستش اون انسان نیست ولی حییون هم نیست پس قبوله اون کسی نیست جز بیمکس

 

.اگه از خدماتم راضی هستی. فقط بگو از خدماتم راضی هستی. .از پنجره افتادیم پایین. تاداشی اینجاست.

خب سوال روز بیست و سوم :

شخصیت فرعی حیوونی مورد علاقه تون....:

اون کسی نیست جز دوری ارههههههه از در جستجو نمو

.شنا شنا شنا میکنیم چیکار میکنیم

.فکر نکنم تا حالا ماهی خورده باشم 

.وقتی بهت نگاه میکنم احساس میکنم خونه ام 

 میدونم یه دونه هم در جستجو دوری هست ولی اونجا شخصیت اصلیه 

سوال بیست و چهارم : پارک مورد علاقه تون ...

فکر کنم منظورش پارک دیزنی مورد علاقه است نه انمیشنی 

چون تو تعداد خیلی کمی از انیمیشن ها پارک وجود داشت

پس پارک مورد علاقه دیزنی رو میگم یا همون دیزنی لند خودمون که مال پاریس یکی از معروفترین هاش. تو توکیو هم هستش‌. دید ملت ژاپن هم دیزنی نگاه میکنند. برای من فرق نداره چون یه راست میرم قسمت پیکسار ش پس بهتره برم همون مال خودش که تو کالیفرنیا ست. من فیلم و عکس از دیزنی لند دیدم و خیلی باحال داخل ش . من که از عکس ها میدیدم. قسمت پیترپن و قسمت دزدهای دریایی کارائیب و همچنین قسمت پیکسار رو خیلی دوست داشتم خخخ. جواب چی شد الان ؟؟  فکر کنم پاریس  باشه چون تعریف ش رو زیادی شنیدم خخخ

سوال بیست و پنجم: قصر مورد علاقه تون ....

این بازم از دیزنی لند. چون همه شخصیت های دیزنی که شازده نیستند که  قصر داشته باشند ولی بعدش گفتم شاید لگو قصر تو انیمیشن باشه که بازم به نظرم منظورش این نیست چون یه چند تا شون مثل هم بودند با اینکه مدل های متفاوت دادن پس منظورش قصر تو دیزنی لند و قصر مورد علاقه من..‌. نمیدونم چرا شبیه کسایی ام که وجب به وجب دیزنی لند رو میشناسه ولی قلعه مریدا اینا رو خیلی دوست دارم. چه انیمیشن چه تو واقعی. بله قلعه های اسکاتنلند این شکلی اند. خیلی احساس امنیت بهم دست میده خخخ

سوال بیست و ششم میگه بهترین خانواده.... :

 به نظرم بهترین خونواده دیزنی، پدر و مادر صد و یک سگ خالدار هستن

که زندگی قبل و بعد  ازدواج باحالی داشتن و حتی اگه سختگیر هم بودندبه نظرم عالی بودند و به خاطر توله هاشون حتی تا اون سر دنیا هم میرفتن کلا این سگ ها رو خیلی دوست دارم . من اول میخواستم مارلین پدر نمو رو بگم  ولی خب اوایل زیادی رو پسرش حساس بود که اونم به خاطر تجربه ای داشت به وجود اومده  و در کل پونگو و پردیتا (امیدوارم درست نوشته باشم ) بهترین خانواده ای بود که تو دیزنی دیدم  ولی خانواده دوری هم این شکلی بود که این همه سال منتظر دخترشون موندند  و امید داشتن که یه روزی میاد خونه

سوال بیست و هفتم میگه ناراحت کننده ترین صحنه ...:

برای من فداکاری ایشون بود

اسم ش یادم نیست ولی اسم ش رو جورج نوشته بودن ایشون یه نقش فرعی و بامزه تو دیگ سیاه هستن  من خیلی دوستش داشتم و اگه فداکاریش رو خلاصه کنم  مثل فداکاری انا تو فروزن یک بود علت غمگین گیز بودنش اینکه  داستان دیگ سیاه خیلی تاریک بود در حدی که من( فکر کنم ۱۱ یا ۱۲ ساله بودم) فکر نمیکردم دوباره برگرده و ما این موجود بامزه رو از دست دادیم  ولی برگشت البته نه توسط فرشته ها توسط جادوگر ها خخخ .کلا دیگ سیاه یه چیز متفاوت

قهرمان داستان که پسر. اره یه دلبر پرنسس داره  ولی پرنسس انقدر ها فوفول نیست خخخ

سوال بیست وهشتم میگه که لباس مورد علاقه ات ...:

خلاصه و مختصر بگم تمام لباس های  انا از فروزن 1 و2 

خیلی قشنگ اند  مگه نه ؟؟

سوال بیست و نهم میگه که بهترین دوستان ...:

مال من این دو تا ماشین اند خخخ سارچ و فیلمور

دوست بودند دیگه من این دو تا رو دوست میدیدم. فیلمور انگار داره میگه ارامش. ولی سارچ میگه  خفه میشی یا خفت کنم خخخ (ببخشید) 

اینم از سوال اخر سوال سی ام میگه که

پایان خوش مورد علاقه تون.....:

من عاشق اخر کارخانه هیولا هام

یعنی بعد اون همه سال بالا خره سالیوان اون دختر گوگولی که اسم ش رو بو گذاشته بود رو به کمک دوستش مایکل میبینه هییییی.عاشق کارخانه هیولا ها م

خخخخب تموم شد هییی

(یادم باشه از اول به اخرش کنم هی هی)

خیلی خوش گذشت خیلی خاطرات برام زنده شد. ممنون از هیرایی که این چالش رو شروع کرد و ممنون از همه شما که نظر داد و بهم انرژی داد که منم هستم. نه نگران نباشید نامه خداحافظی نمی نویسم، دارم تشکر میکنم و اینم از اختتامیه یه ویدیو اپلود کردم اسم اهنگ رو نمیدونم ولی مال شرک و دم کسی که درست کرده گرررررم 

تا اخر بنگرید و شاد باشید