سلاااام زیزی بلاس امد خخخخ . یه چالش باحال دیگه که بانو ناستاکا وقت کرده بنده رو دعوت کرده و منم رو چشم هام میزارم و انجام ش میدم ، صاحب چالش هم بانو وایولت هستن ^^

چالش برای اوتاکو هاست من خودم رو لایق مقام اوتاکو بودن نمیدونم و بیشتر مانگا رو ترجیح میدم مگر این که مانگا نداشته باشه و یا انیمه ش معروف باشه. البته این که مانگاش به چشم میخوره بیشتر تقصیر اخبار انیمه شودنش. پس به سوی چالش 

. اولین انیمه ای که دید چی بوده ؟؟

اگه انشرلی با موهای قرمز جز جواب هاست اولین انیمیشین ساخت ژاپن که دیدم هستش چون من با اینا بزرگ شدم دیگه :) 

. اولین کراش انیمه ای تون ؟؟

همون آنه خانم با یه ه اضافه اخرش  فکر کنم خیلی دوست ش داشتم که سر پرحرفی هاش مینشستم و گوش میدادم. شایدم گوش شنوایی دارم چون خیلی کم حرفم 

. انیمه ای هست که دوست ش داشته باشین  ولی امتیاز پایینی داشته باشه ؟؟

به امتیاز زیاد توجه نمیکنم چون ممکنه انیمه ای حق ش اون امتیاز نباشه :/

. تصمیم دارید امسال چه انیمه هایی رو نگاه کنید ؟؟

B The Begining

SK8

Silent voice 

+ یه چند تا مانگا که بعدش شاید رفتیم انیمه ش رو دیدیم.البته اگه داشت خخخ

. ازاردهنده ترین شخصیتی که میشناسید کیه ؟؟

اقای فلوک از حمله به تایتان ولی باشه قبول اون هم یه علتی داره که داره اینکار رو میکنه ولی ازار دهنده ترین فرد اونی که با پاهای برهنه میپره وسط یه رابطه جوش خورده :/

. انیمه مورد علاقه تون کدومه ؟؟

انیمه زیاد نگاه نکردم ولی از اونهایی که نگاه کردم. انیمه Free فصل سوم ش. فصل های قبلی رو ندیدم و دوستش دارم. نه برای پسر های خوشگل ش برای اینکه به من یه درس داد که بتونم به جامعه اعتماد کنم. به کسی که معنی واقعی کلمه دوست رو داره و منم سعی کردم بی اعتمادیم به جامعه رو کم کنم و حتی خودم دوست خوبی برای خودم

و دیگران باشم واقعا اون روز ها خیلی خراب بودم و اینکه انیمه تابستانه بود و من داشتم آذر ماه مینگیریدم خودش هم من اهل آذربایجانم دیگه ببین وقتی میپریدن تو آب من سردم میشد خخخخخ ولی واقعا از سازندگان این انیمه واقعا ممنونم 

. کدوم انیمه رو هیچ وقت نمیخواین تماشا کنید ؟؟

انیمه های بیش از ۲۰۰ قسمت حتی فکر کردن بهش سرم رو به درد میاره. در مورد مانگا هم همین شکلیه البته وقتی میکس از شون میبینم یه دلم میگم برو بیبین یا حداقل بخون بخون ولی یه دلم میگه بیشین ببینم بابا بابا + ژانر حرمسرا 

. یه انیمه نام ببرید که شدیدا با احساسات تون بازی کنه ؟؟

انیمه معروف همه وایولت اورگاردن   (اسم ش رو اشتباه نوشته بودم دوستان راهنماییم کردن) سر هر قسمتش زار زدم (یه دستمال بدید) و مانگا حمله به تایتان و ناکجا اباد موعود 

. شخصیت  انیمه ای زن مورد علاقه تون کیه ؟؟

بانو پیشامون یا وینا از نوروگامی ، بانو تو فقط باش ♡♡

بانو ساشا براون از حمله به تایتان از همون وقتی که ثابت کرد گوش های خیلی قوی داره و تیر انداز خیلی ماهریه 

بانو سوزوئه کامبه از کاراگاه میلیونر باعث شد خودم رو دوست داشته باشم :)

. شخصیت انیمه ای مرد مورد علاقه تون کیه ؟؟

اقا جان کریستین از حمله به تایتان وقتی دوستش مارکو رو از دست داد :(

اقا اتسوشی ناکجیما و ریونسکه اکتاگاوا از سگهای ولگرد بانگو

چون هر کدوم شون یه قسمت از من رو نشون میداد 

اقا شوتا آیزاوا از آکادمی قهرمانان من چون خواهرم میگه خیلی شبیه شم

و بیراه هم نمیگه خخخ چون بیشتر میخوابم و بلند شم هم دنیا رو بهم میزنم خخخ

.  غم انگیز ترین صحنه مرگ توی کدوم انیمه اتفاق افتاد ؟؟

کل حمله به تایتان و کل وایولت 

مخصوصا مرگ ساشا و اروین و مرگ مادری

که برای بچه ش نامه مینوشت 

. کدوم انیمه بهترین صحنه های مبارزه ای رو داره ؟؟

حمله به تایتان و دیگر هیچ سر همین صحنه ها رفتم سر انیمه که میبینم چه میکنه کارگردان ایا از تخیلات من و مانگا کا بهتر عمل میکنه ؟؟!!

. یه نقل قول از انیمه مورد علاقه تون بگید ..

" قبل اینکه روی تجارت خانواده تون کاری مثل شرط بندی رو انجام بدی ، بهتره مطمئن بشی که لایق ش هستی "

از یومه کو باجامه از انیمه قمار باز

" اب ارام و صاف ولی وقتی طغیان میکنه دیگه چیزی نمیتونه جلودارش بشه"

امیدوارم درست نوشته باشم و انیمه ت شده باشه 

از رییس قبیله اب از یونا از سپیده دم (چه قدر "از" داشت!!)

. کدوم انیمه بهترین موسیقی رو داشت ؟؟

اونهایی که میدوستم مال حمله به تایتان و ویولت و اندینگ معلم سرخانه سلطنتی و قمار باز  و اپنینگ شیطان کش و بانگو و کیمیاگر اینا رو دوست داشتم 

. دوست دارید با کدوم شخصیت انیمه ای برید خرید ؟؟

 نمیدونم  والا با کی برم چون خرید  دوست ندارم خخخخ

. شخصیتی هست که دوست داشته باشید بکشش؟؟

همون فلوک از حمله به تایتان اسپویل *(که البته خدا رحمتش کنه و سرش داد زدم و گفتم من یه چیزی گفتم تو چرا عملی ش میکنی )*

. انیمه ای هست که هنوز نیومده و خیلی منتظرشین ؟؟

اگه خدا بخواهد و داشته باشه 

فصل دوم کاراگاه میلونر و بانگو و کیماگر 

و فصل جدید فری (free!) البته فکر کنم سینمایی باشه 

. شخصیتی هست که دوست داشته باشید بیارینش خونه تون ؟؟

بله استاد کورو از کلاس ادم کشی بیاد استادم بشه نگران شکم ش هم نباشه سعی میکنم اشپزی م رو خوب کنم فقط بهش بگید بیاد 

و تمام ممنون که تا اینجا اومدید 

امیدوارم لذت برده باشید 

میدونم زیاد حرف نوشتم ولی نوشتن رو دوست دارم :)

بازم از ناستاکا ممنون که دعوتم کرد 

و عکس ها هم ربطی نداشت به چالش ولی  

مال کارتهای بازی سگهای ولگرد بانگو اند