یه بار این پست رو گذاشتم و با خودم گفتم از اونجایی که کانالهام زیاد شدند، باز هم بزارم.

پس اگه اون یکی رو ندید، از اینجا میتونید ببیند.

اولین نفر لیست که از بیان پیدا ش کردم. سارا حقیقت هست. از اونجایی که وقتی یه هم اسم پیدا میکنم و میرم دنبالش، رفتم دنبالش و با یکی از باحالترین سارا ها و یوتوبرهای عمرم اشنا شدم. پست هاش همه ش ولاگ طور هست حتی چالش هاش. دختر خیلی باحال و سخت کوشی هست، حتی اگه بگه نه. شما حرف ش رو گوش نکن. خخخ.

نفر دوم، یه کانال خبری برای بلینک ها یعنی طرفداران گروه بلک پینک هست. اسم ش هست موشی لند. موشی خانم همه اخبار و بیشتر رکوردهای بلک پینک رو تو کانال ش میزاره. با اینکه ویدیو هاش عکس طوری هست ولی تمام خبر من از این گروه، از این کانال میاد. خخخ.

یکی از خوب های یوتوب، با ویدیو های فان، مترزک هست ش. اره همین دیگه‌

نفر بعدی که میخوام معرفی کنم از ایستاگرام شناختم ش که رفته یوتوب. کسی نیست جز رسول دیواکس. بیشتر پست هاش، مسخره کردن بلاگرهای مسخره ایستاگرامی هست، البته بعضی وقتها شور ش رو درمیاره ولی خب کمی هم راست میگه. علاوه بر مسخره کردن، پستهای باحال دیگه ای هم داره ولی چون اوایل ش زیاد نیستند.

بعدی برای اهالی فیلم هست. کانال فیلم باز، یکی از بهترین کانال های اخبار به روز سینما مخصوصا خارجی هست. نه تنها اخبار بلکه فکت، نقد و معرفی سریال و فیلم هم میزاره. کلا کانال خوبیه. از دست ش ندید.

این کانال هم برای کسایی که اهل علم اند. بهتون پیشنهاد ها و روش های باحالی از درس خوندن، پیشرفت که بیشتر از تجربه های خودش میاد، پست میکنه. ایشون احسان اکسپیر هستند.

 دو تا هم برای انمیشین باز ها بگم.

برای انیمه که لازم به معرفی نیست. هادی یا همون وب هد هستند که تحلیل و معرفی های باحال و زیادی از انیمه میزاره و فکر نکنم کمتر اوتاکویی این کانال رو نشناسه.

برای انمیشین دوستان هم یه کانال دارم که تازه کارش رو شروع کرده. ( تازه یعنی از تابستون پیش). ایشون هم نقد و معرفی از انمیشین های جدید و قدیم میزاره مخصوصا اونهایی که نمیدونی چه بلایی سرشون اومده.

خب حالا از یوتوب فارسی بزنیم و بریم به سوی یوتوب انگلیسی.

اولین یوتوبر انگلیسی که دنبال کردم. نگاتیو لجند بودش. ایشون از انمیشین های کمتر دیده شده یا پربازدید پست میزاره. کلا اگه از یه انمیشین اطلاعات میخواید این کانال برای تون محیا ش میکنه. ایشون حتی الگو من برای نوشتن پستهای انیمشنی تو وبم بوده و بعضی وقتها از کانال شون هم استفاده میکردم.

کانال بعدی یونیکور جنگ هست که ایشون هم از انمیشین ها پست میزاره. من سر وینکس کلاب، پیدا ش کردم و همین طور بیشتر در مورد این انمیشین پست میزاره ولی بقیه پست هاش هم جدا از لطف نیستند. مخصوصا اونهایی که در مورد آواتار هستش‌.

یه دو نه هم کانال ترکی دارم که باید ترکی استانبولی بلد باشید، البته نمیدونم زیرنویس فارسی داره یا نه. ولی اگه علاقه مند به نقد و معرفی فیلم و سریال های ترکیه ای هستید،  کانال مورات صونر  برای شماست. 

خب بسه دیگه. شاید برای ایستاگرام هم زدم که اگه اونجا هم رفتید کانالهای خوب خوب دنبال کنید.

اگه دوست داشتید، شما هم بیاید و از کانالهای یوتوبی تون بگید.

ممنون از نگاه تون.