میخوام از کانال های یوتوب که دوست دارم یه پست بزارم که اگه پا تون به یوتوب کشیده شد

شما هم از این کانال ها دیدن کنید و یا دارید بهشون سر میزند و بیاید همدیگر رو پیدا کنیم و همچنین بیاید و از کانال یوتوب که خوشتون اومده رو بهم معرفی کنید :)

خب شروع میکنم اولین کانالی که تو یوتوب دنبال یا همون ساکسکرایب و زدن زنگوله بغل و هرشب به یوتوب وصل شدن کانال فرشاد سایلنت بودش که کمتر کسی ایشون رو میشناسه به نظرم خیلی خیلی معروفه بچه ای از اصفهان که الان هم تو سوئد هستند

پست های فان ری اکشن به ویدیو ها و پست های متفوت میزاره مخصوصا سوتی های کلاس انلاین ش خخخخ

و کانال باحالی داره از اون مدل ادم هاست که وقتی میخنده خودتون بدون چون و چرایی به خاطر خنده اش میخندید چی شد ؟؟

دومین کانال مال سوگنگ که بچه ای از جنوب کشور مون و الا تو عمان

پست های ایشون هم فان و ری اکشن هستند مخصوصا خوندن توویتر ها خخخ فقط یادتون باشه بیشتر خودتون بشنید ویدیو هاش رو بنگرید :)

همین جوری گفتم :)

سومین کانال مون میا پلیز هستش دختر خیلی دوست داشتنی با کوروش

ایشون هم قبلا ایران بودند ولی الان تو ونکوور اند :) 

من پست های ولاگ ش رو خیلی دوست دارم این رو خواهرم پیشنهاد داده و اگه میبینید دارم از ش مینویسم بدونید که خودم رو دوست دارم چون هم تایپ هستیم :)

چهارمین کانال کانال رقص های کیپاپ توسط لیسا رهی

کانالی که من جمعه 19 شهریور تصمیم گرفتم برم و ورزش کنم البته هفته ای سه بار همین جوری ورزش میگردم ولی نه خیلی جدی ولی به خاطر سلامتی خودم و همچنین انتخاب ورزش 2 تو واحد هام گفتم این کار و شروع کنم ورزش که نیست رقص های کیپاپ . ویدیو هاش رو تو وب بلک پینک دیدم و گفتم بریم بینیم چی میشه حالا بازم ازش میگم :) 

پنجمین کانال این رو هم پیش رقص شروع کردم به دیدن ش که باهاش پیانو یاد میگیرم البته من پیانو ندارم و سه تار و ویولون بیشتر دوست دارم

ولی به قول مامانم بهتره یه اطلاعاتی تو زمینه ای داشته باشی  و از اینکه وارد ش بشی نترسی منم دوست داشتم بدونم دو ر می فا سول لا سی چیه که فهمیدیم و در حال یاد گیری ام :/

ششمی هم برای اموزش زبان ژاپنی میخواستم ولی زبان انگلیسی پیدا کردم با خودم گفتم بزار  انگلیسی رو تقویت کنیم نمیشه که و این کانال هم خوب به نظر میاد :/

و تمام دیگه بازم کانال دارم ولی بیشتر دوست داشتم اینا رو پست کنم و باهاتون به اشتراک بزارم :)

سه تای اول رو از زمان قرطینه و این تابستون همیشه نگاه میکردیم سه تای اخر جدید اند کلا هر سه تا از 19 شهریور پیدا کردم :)

شما هم کانال یوتوب موردعلاقه یا اگه خوبی دارید رو معرفی کنید :)