سلاااام پست کانال های یوتوب رو یاد تونه که در مورد کانال رقص میخواستم پست بزارم اره  این پست 

خودم رقص خیلی دوست دارم و برام مثل ورزش میموند پس هردو رو باهم ادغام کردم میخواستم برای شروع با رقص کی پاپ برم جلو ویدیو های این خانم خوشگله که اون پست گفتم همین جوری رفتم ببینم چیه حتما خیلی خوب که دارن تو سایت بلک پینک میزارند پس فیلتر شکن رو روشن کرده و به سوی کانال خانم خوشگل پرواز کردم

Okcool

اول ش همین جوری اون رقص هایی که میخواستم رو تمیرنی رفتم

*راستی یاد تون باشه اول خودتون رو گرم کنید یعنی اول حرکات کششی/نرمشی برید همون هایی که تو سر صف انجام میدادیم و کم مونده بود صبحونه رو بالا بیاریم (پوزش)

و بعدش تصمیم گرفتم این اهنگ ها رو برای یه ماه انجام بدم

رقص اول (On The Ground - Rose)روی زمین از رزی از گروه بلک پینک

به خاطر اینکه راحت و دارای حرکات کششی بود( نه اصلا راحت نبود ) هی دست هاش رو تکون میده خخخ

حرکت مورد علاقه ام اینه بهش میگم : بزار موها م رو درست کنم ایح یح

 

رقص بعدی (Maria-Hwa Sa)ماریا از هاسا از گروه مامامو

نمیدونم چرا فقط دوست داشتم رقص اونجا که میگه "ماریا ماریا" رو یاد بگیرم یجورایی مثل مال رزی بود یه حرکت خاص داره :)

 

(How You Like That?- Black Pink) خوش ت اومد از بلک پینک ( نه پ سیاه صورتی ایح ایح) من تو رقص های گروهی دوست دارم مال بقیه بجز اونی که میخونه رو برم ولی خوب ایشون حرکت اصلی رو میره یعنی حرکت کسی که میخونه رو میره حالا شاید بعدا خودم یاد گرفتم

این حرکات اخرش ماشالا خیلی سخته

Blackpink

اینکه رزی هی بپرسه اینجا کدوم رقص واقعا حق داره ":

هی تعویض پا داشت نه این ور نه اون ور عه اشتب شد :"

 

(Hip- Mamamoo) پرش از مامامو چیه خب معنی ش میشه پریدن دیگه

  به صورت رسمی همین جوری انتخابش کردم و جالب بود کلمه هیپ مثل how you like that  رقص خودش رو داشت توجه نکرده بودم خخخ  فقط مشکلی که دارم قسمت های مونبیول نمیتونم برم نمیدونم چرا خخخ

و رقص مورد علاقه ام حرکت گیتار 

Mamamo

 

(Wannabe-Itzy) میخوام باشم از ایتزی 

این ترانه ایتزی رو بسی دوست دارم مخصوصا اون قسمت اول ش رو ایح ایح 

خیلی سخته خیلی حرکت داره بعضی وقت ها قاطی میکنم ولی تا جایی که بتونم میرقصم :)

ببخشید گیف نزدم ازش شرمسارم ":

Itttttzzzzzyyyyy

 

(Butter-Bts) کره از بی تی اس

این رقص اخر و بازم برای راحتی ش (الکی مثلا ) انتخاب کردم و حرکات باحال پا داره باور کن البته بیشتر جا ها نمیرقصم تا وقتی اون رقص پا بیاد ایح ایح 

Bts

رقص ها تموم شد 

و حالا چرا یه رقص از گروه پسر دارم چون من گروه دختر بیشتر دوست دارم البته میخواستم  love shot و  fack love  رو هم اضافه کنم ولی چون دیدم پدرم در اومده و نزدیک به یه ساعت شد و گفتم بس و حرکات نرمشی / کششی برای سرد کردن بدن انجام دادم 

این سرد کردن  و گرم کردن خیلی مهمه چون هم استاد مون گفته و هم مقاله ورزشی که قرار بود ازش امتحان بگیره و اینکه اگه این کار رو انجام ندین دست و پا ها تون بیشتر از اینکه انجام بدید درد میکنه خودم گرگ بارون خوردم و سابقه ای که از یه تابستون باشگاه رفتن دارم .

حتما بین رقص ها یا هر ورزش دیگه که خسته میشید  نفس عمیق بکشید دو . سه بار و اینکه تا جایی که میتونید انجام بدید قرار نیست با اسیب زدن به خودتون بهتون جام بدن و یه نکته دیگه اگه خسته شدید نشنید و راه برید یا یه جا وایستید اب بنوشبد البته نه همه ش رو جرعه جرعه بنوشید

این رو بلدید دارم  دانسته هاتون رو تایید میکنم :)

بعد یه اشتباهی که کردم این بود اصلی ها رو نگاه میکردم و با اینکه با سرعت نرمال بود من نمیفهمیدم ولی این خانم یه کار خوب کرده و اونم اینکه کاور ایینه ای گذاشته

Coollikeabrother

و مدل این کاور های اینه ای اینکه  اول اهسته است ولی بعدش حرکت نرمال رو گذاشته اگه خواستید با ویدیو های ایشون رقص رو یاد بگیرید پیشنهاد میکنم اول با ایینه ها برید بعد که احساس کردید حرکت اهسته لازم ندارید برید  با خود نرمال ش رقص رو انجام بدید و اگه دلت تون خواست برای خودتون ازمایشی انجام بدید بینید چه قدر بلد شدید :)

Everythingineedisontheground

الان که اینو میخونید بدونید که همه ش رو با یکمی ایراد دارم به تنهایی میرقصم و جمعا سی دقیقه میشه پس چیز وقت گیری نیستش :) 

میخوام رقص های جدید برای ابان ماه انتخاب کنم :)

ممنون که خوندید

شما هم تجربه ای از باشگاه و یا رقص داشتید بگید

راستی تعریف از خود نباشه رقص اذری از نوع مبتدی هم بلدم :)

شما چه رقص هایی بلدید دوستان :)