سلام بیانی ها عزیز. تابستان 1403 نیز تمام شد. امسال تا جایی که توانستم از این تابستان کار کشیدم ولی با خودم میگویم کافی نبود چون در بعضی جا ها احمال کار کردم که برای من شرم اور است. اما خوشحالم که به جایی رساندم شان.

ورزش این تابستان خیلی خوب بود. البته به جای کاهش وزن، کاهش سایز کردم. از روی عکس ها و لباس هایی که داشتم میتوانم بگویم که چربی ها از جای بد مثل شکم به جای خوبی مثل ماهیچه ها رفته اند. شروع خوبی ست. به نظرم برای کاهش وزن باید روی تغذیه ام کار کنم. 

یک خبر خوب دیگر هم دارم. کارشناسی ارشد در  عین ناباوری قبول شدم. خودم هنوز که هنوز باورم نمیشود که پرونده کارشناسی را تازه بسته، دارم مال ارشد را باز میکنم. اینبار قرار است به استان دیگر بروم. یعنی زنجان. کارشناسی در استان خودمان در شهر تبریز بود. که حدود دو ساعت با شهر بنده فاصله داشت. اما زنجان حدود پنج ساعت راه دارد. امیدوارم ارشد را به خوبی تمام کنم و مثل کارشناسی بهش  گند نزنم. البته کارشناسی را در اواخر به خوبی جمع کردم. ان معرفی به استاد را یادتان است، خیلی راحت بود فقط کاغذ بازی اش ناراحت کننده بود ولی هم ساده گرفت و هم نمره را همان لحظه داد.

خیلی قلاب بافی کردم و در پست های اینده قرار است بهتان مفصل نشان دهم. نمیگذارم مانند پست خیاطی شود. نگران نباشید.

متاسفانه به ICDL خیلی نپرداختم و تاجایی word را یاد گرفتم. یکی از دلایلی که میخواهم این حرفه را یاد بگیرم. مهم بودن ش در استخدامی هاست. شاید این شش ماه توانستم به پایان برسانم ش. 

دنبال حرفه نویسندگی هم رفتم و دلیل اینگونه نوشتن هم همین مورد است. یکی از منابعی که پیدا کردم. توصیه کرده بود بهتر است متن بدنه به زبان معیار باشد. ان زبانی که معمولا مینوشتم زبان گفتار بود. از طرف دیگر اگه وارد محتوا نویسی شدم هم، یاد گرفتن اینگونه زبان خوب است. قرار است دیگر اینگونه بنویسم. امکان دارد اوایل برای من و شما سخت باشد ولی تمرین خوبی است. اگه نظری داشتید مثل همیشه نظر بدهید. لازم نیست به زبان معیار بنویسید. داشتم میگفتم، برای نویسندگی به دنبال خیلی منابع رایگان گشتم و در اخر یک کانال خوب، اواخر شهریور در تلگرام پیدا کردم که از دو هفته پیش شروع دوباره داشته است.

قرار بود  انمشین و نقاشی هم انجام بدهم که به در های بسته خوردم ولی در نهایت برای ان هم یک منبع پیدا کردم. ولی از انجایی که خوداموز پیش میروم. به کندی پیش خواهد رفت. برای انیمشین منبع دارم ولی هنوز شروع اش نکردم به خودم گفته ام باید نقاشی ام را  درست کنم، بعد. شاید هم به سراغ ش نرفتم. نیمیدانم. به ارایش هم یک نظر انداختم و یک ویدیو خوب در یوتوب پیدا کردم که برای تمام سال ام مناسب و مفید بود ولی یک خط هم بر روی چشم مانم نکشیدم. :/ 

از طرف دیگر پست های کتابخوانی و فیلم ام را تکمیل کردم. امیدوارم از توضیحات و معرفی اش خوشتان بیاید. سعی کردم مفید، جالب و بدون اسپویل باشد. رانندگی را هم کمی تقویت کردم ولی هنوز راه دارم. در پارک کردن خیلی مشکل دارم. فقط میتوانم ماشین را برانم. خخخ. زبان انگلسی را هم یک نیم نگاهی کردم ولی ان هم هنوز جا تمرین دارد. سعی دارم امسال ایتلس ام را بگیرم.

 باز هم قرار است در این بیان باشم و پست هایی بگذارم. پس امیدوارم شما هم به دیدن ام بیاید. البته من هم باید به دیدن تان بیایم.

+ من خودم جز کسایی هستم که از موضوع تابستان خود را چگونه گذراندید بدم میاد. بعد اسم پست م رو این گذاشتم.

++ دوستان تو نظر دادن راحت باشید ها مثل همیشه بنویسید. من فقط دارم تمرین میکنم. یهو دید به تنظیمات کارخونه هم برگشتیم. نگران نباشید. متن ش رو از قبل نوشته بودم.