خبر داشتید، قراره شرک 5 بیاد. البته تا 2026 شاید خبری هایی ازش بشه.

چون شرکت دریم ورکس، از خیلی وقت پیش تصمیم گرفته، هر سال 2 تا انمیشین سینمایی بده و با یه بررسی میشه گفت اگه شرک پنجی در کار باشه، بعد میاد. من شرک 2 رو خیلی دوست دارم. شرک موردعلاقه شما کدومه؟؟ بعد جالبه اولین انمیشنی که اسکار گرفت. ولی قبل اون هم انمیشین هایی بودند که اسکار می‌گرفتند ولی نه برای انمیشین، چون برای این حوزه جایزه نداشت و انمیشین های قبل شرک تو حوزه های دیگه اسکار، جایزه می‌گرفتند. ولی بعد اومدن شرک، برای این حوزه هم اسکار در نظر گرفته شد. جالبتر اینکه، این یه تنبیه برای انیماتور هایی بود که روی انمیشین عزیز مصر، کار کرده بودند.

یه چیز جالب هم از همین عزیز مصر، این انیمیشن، پر خون ترین انمیشین هست ش. اگه دقت کنید تو انمیشین ها، مخصوصا برای زیر 18 سال، کسی یا خونی نمیشه یا یه ذره زخمی میشه ولی عزیز مصر، یه رودخونه پر خون داشت.

دیزنی هم که داره به فنا میره، این انمیشین جدید ش به اسم آرزو یا wish  که اومد. قرار بود، برای بزرگداشت صد سالگی دیزنی، یه انمیشین باحال باشه با یه عالمه رفرنس یا اشاره به کارهای قدیمی دیزنی. کسایی که دیدند، گفتند از بیشتر جهات خیلی بد بودش و ارزش نگاه کردن رو نداره. من هم رفتم با یه چند تا یوتوبر که مورد تایید بنده است، رفتم ری اکت و نظر شون رو شنیدم. یکی شون میگت انمیشین مثل این بود که: یادته دیزنی یه زمانی چه باحال بودش و دیگه الان نیست، می خوای گریه کنی؟ گریه کن.

من، انیمه یوری آن آیس رو هر زمستون میخوام نگاه کنم، نمیشه، فقط یه بار تا نصف ش دیدم چون تا نصف ش گذاشته بودند، سر هر قسمت هم بهم انگیزه تلاش میداد.

 واقعا، جدا از Bl بودن ش، انیمه باحالی بود و فکت از این انیمه اینه که حدود 48 انیماتور رو کار می‌کردند و هرکاکتر، انیماتور خودش رو  داشت. به خاطر همین هم استایل اسکیت شون باهم فرق داشت. راستی انگار سینمایی که نزدیک به 7 یا 9 سال، منتظر ش بودیم، ماپا کنسل ش کرد ولی یکی از،یوتوبر ها میگه ممکنه آینده نیم سوزی داشته باشه فقط ماپا یکمی کف دست ش نمیخواره. خیلی بی مزه ای ماپا.

راستی حرف از Bl شد، اون پست معرفی کمیک های بی ال من رو یادتونه، یادتونه بهتون گفتم اولین کمیک که خوندم مانگا ده شماره بود، که قرار بود انیمه سینمایی ش هم بیاد. اون هم کنسل شد‌. اون شرکت هم بودجه نداشت. 

الان با خودتون میگید که زیزی حداقل یه خبر بد از انمیشین یا یه خبر خوب از انیمه بگو. ااااام، خوب باید بگم که ادامه  انیمه" وان پانچ من" به احتمال زیاد خواهیم داشت و یه لایواکشن چرت دیگه از یه انمیشین شاهکار دیگه خواهیم داشت.

بسه تون دیگه. اگه خدا بخواد، این ماه و ماه های اینده بیشتر پست میزارم. خاک خورد اینجا.