همین که داشتم پست های وینکس رو تو بلاگفا دسته بندی میکردم و با خودم میگفتم هی بالاخره داره تموم میشه و میتونم برم سراغ موضوع مورد علاقه اصلیم که احساس کردم من از تله وینکس نجات نیافتم بلکه افتادم تو یه تله ولی با فضا یکم بیشتر. شاید واقعا باید به خودم یه استراحت طولانی مدت وبلاگی به توصیه ویلو بدم، چون حس میکنم لازم باشه. الان حدود 1/4 پست ها وینکس رو اماده کردم و میخوام گریه کنم.

تنها چیزی که از این هفته مزخرف میخواستم این بود که زودتر برم خونه. ولم کنید. اساتید حق دارند ولی من دیگه نا ندارم. با این اخبار گاز زدن و مسمومیت غذا فقط دلت میخواد فرار کنی. اینها کار هاشون رو از بقیه کپی میکنند ها چون اون زمان نا.زی ها هم سر آلمان این کار رو اورده بودند برای بچه زایی و ادامه نسل اینا. به احتمال زیاد به خوابگاه ما هم زدند چون وقتی برگشتم همه چیز خیلی عجیب بود. از کارکن ها بگیر تا حرف هایی که هم بلوکی ها و هم اتاقی هام میزدند و شب ش رو با پنجره های باز خوابیدیم و اون لحظه با اینکه کل روز خون سرد بودم یا به نظر میرسیدم که نمیدونم چرا. ارزو کردم کاش گربه اتوبوسی واقعی بود و من رو میبرد ناکجا اباد و میتونستم اونجا یه دخمه یا خونه مثل شرک داشته باشم و بشم همسایه پیترپن. نه چیزی نزدم فقط خواستم خودم رو تو یه جای امن تصور کنم. شاید امن.

اولین تبلیغ از سولو جیسو اومد یهههههه

قراره 31 مارس یا 11 فروردین خودمون منتشر بشه **

باشه ولی شبیه شلوار راحتی میمونه یا شبیه به یه پتو که خب ننداختیش:/

یکی گفته بود به رنگ لباس جیسو تو تور هستش که باهاش ترانه lair رو کاور کرده بود و الان اون رو کنار گذاشته تا سولو خودش رو بخونهO.O

تعبیر زیبایی ولی مغز من مریضه و خراب و یه جورایی شبیه میبل و دیپر که به هم سوویچ میکنند.

قراره سینگل آلبوم باشه. شاید مثل بقیه دو تا اهنگ داشته باشه و اسم ش هم ME هستش و منی که یاد این بخش از ترانه جنی افتادم خخخخ.

I Love You And ME مثل اینکه من به جیسو این رو بگم و منظورم تو و البوم ت هستش. خخخ.

و تو کنسرت شون تو یه قسمت از رقص به خودش اشاره میکرد. در واقع داشت اسم آلبوم ش رو اسپویل میکرد ولی خب این O ها چیه تو عکس ولاگ ش که همش تو چشمه؟؟

این علامت رو گذاشتم یاد انمیکس افتادم. انمیکس هم 20 مارس یعنی 4 فروردین قراره برگرده. فکر کنم اینبار قراره بریم به شهر از (Oz). چون زیادی کلمه سبز تکرار میشه و همچنین یه نقاشی شبیه به دیدار دروتی با جادوگر شهر از وجود داره. یکمی هم تم کاراگاهی داره. مثلا تو O.O به من حس دزد دریایی و ناکجا آباد میداد و DICE حس سرزمین عجایب رو. ببینیم اینبار قراره چیکار کنند. 6 تا اهنگ هست که تایتلش Love Me Like this. یه پست هایی برای انمیکس حتما میزنم مخصوصا ام وی ها شون. سولیون گفته که جینی (عضو حذف شده) تو فوتو شات های این ام وی حضور داشته:/

خانه جغد هم قراره 20 فروردین بیاد. این اخرین قسمت از این سریال و قراره 55 دقیقه باشه. از الان داره دلم برای ش تنگ میشه. سریال رو دانلود کنم برای نسل بعدی ایم هم -البته اگه باشه - نگه میدارم.

الان یجورایی یه هفته از امسال مونده و من هنوز نتونستم پست کورا رو تموم کنم :"""

سعی میکنم اون دو تا پست نه سه تا پست برای هفته پیش رو داشته باشم که دو تاش از آواتار، یکی ش هم ....

متاسفم که نتونستم مانگا بخونم. حس میکردم اگه اینجا بعد خوندن هر جلد، ازش پستی اپلود کنم باعث بشه، مانگا رو ادامه بدم ولی نشد که بیشتر ش تقصیر مار صیانت هستش و اون لحظه نه تنها برای عاشقانه مانگا و فیلم بلکه حتی برای کسایی که مقاله خارجکی هم میخونند هم دلم سوخت ولی مثل همیشه به ریاضی فکر کردم که میگه همیشه یه راهی هست حتی اگه نباشه درست ش میکنیم مگه اینکه اون مشکل خود ناممکن باشه. سعی میکنم بهار یا تابستون دوباره شروع کنم. حتما شروع میکنم چون واقعا کمیک مخصوصا مال ژاپن رو دوست دارم.

تو نمایشگاه کتاب و نوشت افزار که باز هم اسفند برگزار شدش یه سالنامه، یه  دفتر گنده نمیدونم چند برگ یه 200 تایی میشه و دو تا خودکار آبی خریدم که جمعا شد 180 هزار تومن. میشه گفت خیلی سود کردم با اینکه دلم اون کتاب " دزد کتاب" رو می خواست که 200هزار تومن بودش ولی طاقچه ارزون بود حتی صوتی ش رایگان تو تلگرام حضور داشت. میگم دیگه سود کردم.

از خونه تکونی چه خبر؟؟ ما تازه شروع کردیم چون من خونه نبودم و خواهرم هم مدرسه داشت میگی مادرم چیکار کنه از پدر همش که نمیتونه بخواد عه!!!

باید یه قالب جدید بزارم یکی از قالب های فرهان چشم ام رو گرفت ولی حوصله خوندن ش رو الان ندارم و ممکنه تو روز تولدش قالب قبلی رو تا یه زمانی بزارم شاید هم همون بمونه.