ااام. باز یادم رفت چی میخواستم بنویسم.

همین الان نوشته ها داشتن من رو میکشتند

که ما رو بنداز تو یه صفحه ای  چیزی.

چند هفته است پست نزاشتم ؟؟ مثلا قرار بود جلد پنج خانه سایه رو بخونم و اپدیتی نظرم رو بگم خخخ ولی نشد. قراره خیلی کند پیش بره. در حالی که داره اتفاقات باحالی تو کمیک می افته. راستی این مانگا رو میخونید یا انیمه ش رو نگاه میکنید؟؟؟

موبایلم از پس پر شده که دو بار هنگ کرد بیچاره. میترسم یه روزی ببندم و دیگه باز نشه :"""

تو این اوضاع... باشه نمیخواد یادآوری کنم. همین که همین حرف رو میگی. یکم مشکل داری، یکم دیگه هم اضافه میشه. 

راستی یه خبر از لایو اکشن پیترپن اومده. میزارم ش تو قندون تا ورش دارید و بعدش میزارم تو پست خبری خودش. خبر خوشحال کننده ای بود‌‌.

الان سه هفته تا امتحانات مون مونده و از الان باید شروع کنم ولی مثل یه احمق حوصله ندارم و مطمئن از هفته بعدی که فورجه هست، شروع میکنم. از فردا یعنی امروز هم نمیتونم شروع کنم ولی به احتمال خیلی زیاد فردا، اره.

بلاگفا واقعا عجیب، چرا مردم هنوز اونجا اند. من از اینجا بیشتر خوشم میاد، صفحه اش هم بیشتر وقت ها هست. 

از الان برای فیلم باربی مشتاق ام. تبلیغ ش که خیلی باحاله و از همون اول یه اشاره هایی به حضور و پیشرفت عروسک باربی داره. اول ش خیلی ناراحت بودم که این چه پروژه ای ولی الان منتظرم.

یه عالمه کتاب رمان ناخونده دارم . یه عالمه های دیگه هم بهش اضافه شد :""""

قبل اینکه زمستون برسه. یه پست که دوست داشتم تو کل پاییز و از سال پیش میخواستم  بزارم، رو میزارم.

خرمالو های حیاط ما:

البته بجز من و خواهرم بقیه فامیل و خانواده خرمالو دوست دارند.

شب خوش :*

البته این اولین بار این ساعت پست میزارم.