خوش اومدید به چالش 19 سوال مرینا

1. خودت را معرفی کن.

زیزی بلاسم هستم یک عدد شکست خورده در جست و جو موفقیت. کم حرف ، وسواس شدید در محتاط بودن، بیشتر وقت ها بیخیال عالم و سرمایی تشریف دارم و بسیار چای خور هستم. عاشق ریاضی و ادبیاتم نمیدونم چه ربطی بهم دارند و همچنین کار های دستی. آذری هستم ایح ایح. به دو چیز متقدم: اگه میخوای یه کار به درستی پیش بره خودت انجام ش بده و اگه کاری که میخواستی رو کسی انجام نداد برای ت خودت انجام ش بده مگه اینکه تخصص و دانش اون کار رو نداشته باشی.

 

2. یه چیزی رو نام ببر که در ان خوب هستی.

از بین بردن و گند زدن به لحظات خوش شما به همین دلیل به دهنم میگم ساکت باشه. دیدن نیمه دیگه لیوان. بابام میگه ته دیگ هات حرف نداره خخخ. به مقداری بازی با کلمات و ذهن مردم.

 

3. رنگ مورد علاقه ات چیست و چرا؟؟

قرمز. رنگ قشنگی من فکر میکردم ابی ولی بعد دیدن یه دختر با موهای قرمز تو جاده اون جاده برام باغ شد. شاید نشانه قدرت و شلوغ بازی. کلا قرمز و هر چی تو مایه و تم قرمز رو دوست دارم

 

4.داستان پشت اسم ت چیه؟؟

خواهر کوچیک برای انیمیشن پاورپاف گرلز کانال زده بود و من رو هم ادمین کرد ووووو اسم یکی از شخصیت ها که به نظرش شبیه هستیم رو به من داد یعنی بلاسم. بعد با یه یچه دعوا شد و فلان منم گفتم که زیزیگولو رو بهش اضافه کن و اینجوری شدیم زیزیگولو بلاسم.

 

5.دوست داری به کدوم کشور ها سفر کنی و چرا؟؟

یکی ژاپن و یکی دیگه سوئد و دیگری آلمانه. به خاطر اینکه ژاپن رو که خیلی دوست دارم ببینم اون خونه های قدیمی، اون تکنولوژی. سوئد چون سرده. المان به خاطر موقعیت شغلی که میتونه برام داشته باشه و دیدن موزه هاش مخصوصا اون دیوار برلین.

 

6.کارتون موردعلاقه تون چیست؟؟

گربه سگ. خیلی باحال و عجیب و کثیف بودند.

 

7.میخوای وقتی بزرگ شدی چیکاره بشی؟؟

خیلی چیز ها ولی نمیدونم میتونم بهش برسم یا نه. نویسنده، مهندس کامپیوتر یا علم داده

 

8.نکته مورد علاقه ات در مورد دانشگاه چیست؟؟

بزرگه و برای خودش یه جامعه ست.

 

9. فصل مورد علاقه ات چیست و چرا؟؟

زمستان. با اینکه به شدت سرمایی ام. چون برف داره و سرد و چایی بهت میچسبه کسی هم بهت نمیگه چه مرگت اینقدر چایی میخوری؟ و نشستی خونه ات. کرسی هم که باشه دیگه اون خونه بهشته برام

 

10. غذای مورد علاقه ات چیست ؟؟

املت. چون اسونه، قرمزه و گرونه خخخخ

همه غذا ها رو دوست دارم ولی املت برام یه چیز دیگه

 

11. از چه چیزی میترسی و چرا؟؟

من به گربه ترسو معروفم و از همه چیز بجز حشرات به اضافه فیلم های ترسناک میترسم و ارتفااااااااااااااااع.

نمیدونم شما هم میگید ولی ما به کسی که زیادی ترسو بهش میگیم گربه ترسو.

 

12. دوست داشتی حییون خونگی داشتی؟؟

دو تا داشتیم و تجربه خوبی بود و جوابم نه هستش. دردسر ش واقعا زیاده حاضرم از یه گیاه یا گل مواظبت کنم

شایدم سنگ.

 

13. تعطیلات مورد علاقه ات چیست و چرا؟؟

خونه نشستن، چایی نوشیدن، کیک پختن اگه حوصله داشتم و کتاب و هرچیز خوندنی و باحالی برای خوندن. چون حوصله اماده شدن رو ندارم. یه چیز دیگه هم هست اونم کوه پیمایی نمیشه گفت کوه نوردی بیشتر شبیه کوه پیمایی. چون از جامعه یکم هم شده دوری. من کلا تو خلوت خود ام نه؟

 

14.یک فانتزی مورد علاقه ات رو بنویس.

چه سوال سختی.

پس گفتی نمیشه نه. ولی هر مسئله قابل حل مگه اینکه اون خوده ناممکن باشه. برای پیدا کردن همچین چیز قدیمی و افسانه ای باید بیشتر فکر کرد مثلا این رو نیاکان مون درست کردند. مگه قراره چی کم داشته باشیم. دانش؟ تجهیزات؟؟ فقط باید مثل اونا فکر کنیم و خودمون رو بزاریم جاشون این جوری میشه از این مخمصه در اومد.

گفتم که سوال سختی عه. این رو وقتی با ریاضی سر شاخ میشم و قصد فهمیده شدن و حل شدن نداره میرم توش.

 

15. لباس مورد علاقه ات چیست و چرا؟؟

هر چیز گل من گلی و کلاسیک مخصوصا اگه یقه اش باحال مثلا شکاری یا مردانه باشه.

 

16.بزرگترین رویا هات برای اینده چیه؟؟

میشه یه روزی خانواده ام برای موفقیت هام از ته دل بخندند.

 

17. پنج چیز جالب در مورد من !!

1. یه چیز تو یه موقعیتی میگم که دهن ت باز بمونه

2. خال کوچولو رو دست هام دارم و بهشون افتخار میکنم.

3. ادم پایه ای تشریف دارم :)

4 . محل کارم باید شلخته باشه

وگرنه کار و درس بی کار و درس

 5. بیشتر وقت موهام بازه

به همین دلیل کوتاه میکنم حوصله بستن ندارم عه

 

18. چیه چیزی خوشحالت میکنه؟؟

چایی. خواب. کتاب خوب مخصوصا کاراگاهی. طبیعت. موسیقی. خودم.

 

19. چه چیزی ناراحت ت میکنه؟؟

خودم. یه سری مطلب چرت و پرت مخصوصا از کسایی که مثلا فن هستند و ادم های فضول

 

تموم شد و ممنون که خوندید وووووووووووووووووو ممنون از کسی که این چالش رو ساخت. ایشون.

اگه احساس کردید یکم بی حوصله تشریف دارم اول اینکه ببخشید و دوم اینکه درست متوجه شدید. حساسیت فصلیم داره اذیتم میکنه ولی دوست داشتم منم یه چالشی رو انجام بدم. خیلی چالش انجام نمیدم چون یا حوصله اش رو ندارم و یا وقت و انگیزه ش رو خخخ