سلام بیانی ها عزیز به  اولین فیلم و سریال فصل بهار خوش اومدید. اولین این فصل تعلق میگیره به شوالیه ماه از ماول. یه سریال باحال ه که این بهار اومد و انقدر میگفتند باحاله و اینا ولی از اونجایی که ما درس مون رو از بازی مرکب گرفتیم پس نمیرم سراغش ولی رفتم چون میگفتند به سری فیلم های مارول اونجوری مربوط نداره.

اله بله منم گفتم باشه از اونجایی که دلم فیلم و سریال خوب میخواست، پس رفتم سراغ ش. اره بعد از شدت باحال بودند به بیشتر دوست هام میگفتم که شوالیه ماه نگاه میکنم و دوست هام به ... هم نمیشمردند و  اینا. ولی تبدیل به بهترین سریال مارول شد. این سریال در مورد یه بردار مصری به نام مارک که یه ادم کش در مصر و دچار بیماری دونگانگی شخصیتی هستش. این خلاصه رو حتما بخونید من داشتم تا نصف ش اشتب میرفتم خخخ. یه مینی سریال شش قسمتی نزدیک 30 دقیقه ست.

سریال رو خیلی دوست داشتم. اصلا صبر کردن برای اومدن قسمت جدید کلا یه چیز دیگه ست، خیلی هیجان داشت. که البته خودم دو برابرش میکردم خخخ. سریال خیلی خوبه، داستان عالی، فقط بعضی جاها جلوه های ویژه اذیت میکرد. عوامل انگار حوصله نداشتند خخخ. بازیگر شخصیت اصلی واقعا بینظیر بود که مثل دوبلور ها دو شخصیت رو داشت بازی میکرد یکی شجاع یکی ترسو. (البته تازه کار نیست). این در حالی که تو کمیک شوالیه ماه هر شخصیت، چهره خاص خودش رو داره یعنی مال استون با مال مارک فرق داره. درحالی که تو سریال این شکلی نیست و همه ش رو یه نفر یعنی اسحاق(ایزاک) اسکار بازی میکنه. ولی عوضش لهجه های متفاوتی داشتند که میتونستید تشخیص بدید کدوم کدوم.

مثل هر داستان ابر قهرمانه، قهرمان دوست دختر داره ولی نه مثل همه دوست دختر ها که ادم بد ها بیاند از باند پرتش کنند. ( دقیقا دارم درمورد شخص خاصی صحبت میکنم) ایشون خودش یه پا ابر قهرمانه. و ادم بد ش به شدت عالی و اعصاب خورد کن بود این اولین بار که هر سه شخصیت یعنی شخصیت اصلی ، نامزدش و شخصیت بد رو دوست دارم.

فیلم نامه ش خییلی خوبه. فقط صحنه جنگ نیست. بیشتر روی بیماری و جدال این دو شخصیت یعنی مارک و استیون جلو میره و نشون میده این بیماری چطور به وجود میاد و چطور ممکنه به فرد اسیب بزنه. راستی ما اینجا یه شخصیت دیگه به نام جیک لاکی هم داریم که یکی از شخصیت های استیون و خیلی کم شخصیتش دیده میشه و بیشتر تو خفاست حتی خود استوین خبر نداره خخخخ

چیزی که برای این سریال لازم دارید یه پیچ یا وب تحلیلی چون اگه اونها نبودند بیشتر اتفاقات رو نمیفهمیدم. جا داره از کانال مارول ایران تشکر کنم. من سعی میکنم نه همه ش رو بعضی از این نکات رو از این کانال خوب بزارم.

پس با ما باشید با بعضی از نه همه ش نکات باحال شوالیه ماه. البته دو، سه تا موردش از این کانال نیستش از یه جای دیگه که متاسفانه یادم نیست، ورداشتم:/

و سعی کردم برای هر قسمت چهار تا از نکات رو ور دارم چون نکات هر قسمت حدود ۱۰ اسلاید بود و بعضی ها اینقدر زیاد بود که تو دو تا پست جا میشد. پس حتما به این کانال سر بزنید.

از تیتراژ شروع میکنیم. یکی از چیز های جالب خود تیتراژ، میدونید که این سریال بعد از فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شده. (چیزی اسپویل نیمکنم) از تو ی تبلیغ هم میدونید که دکتر استرنج، هویت مرد عنکبوتی رو از حافظه ملت پاک کرد و این جوری برخلاف دیگر تیتراژ های مارول مردعنکبوتی تو تیتراژ نیستش.

قسمت اول

قسمت دوم

Moonnight

قسمت سوم

تو کمیک ها، استیون یه فرد پولدار هستش و تو یکی از کمیک ها داره برای برنامه تلویزیونی اماده میشه. تو این قسمت خیلی از وسایل پشت صحنه مثلا پای کارگردان ، صفحه سبز دیده میشه که داره به این کمیک اشاره میکنه :)

من خودم از قسمت سوم شروع به دنبال کردن ش کردن و همیشه این شکلی بودم زودباش دیگه چهارشنبه شو خخخ

قسمت چهارم

قسمت پنجم

تو این قسمت اون پر که تاورات میزاره روی ترازو. از بال خودش. چون این خدا، بال داره. 

 

قسمت ششم (آخر)

تیتراژ پایانی

Moonnight

جیک لاکی کجا بود؟

جیک لاکی، شخصیت سوم، مارک. فقط تو صحنه بعد از تیتراژ پایانی قسمت اخر حضور نداشت. ایشون خیلی جا ها بود مثلا تو بیمارستان صحنه تابوت ها و یا خیلی از صحنه های جنگی که مارک مبهوت میموند که الان کی اینا رو زده. تو قسمت هایی بهش اشاره میشه مخصوصا تو قسمت سوم.

در مورد بیماری هم بازم از این کانال که خیلی خوب توضیح داده. من فقط تعریفش رو میزارم. 

و به گفته خود ایزاک اسکار فصل دوم نداریم :/. ولی الان داریم. بسی خوشنود. 

ممنون از نگاه تون. حتما نظرتون رو بگید و اگه طرفدار مارول باشید حتما به این کانال تو ایستاگرام و یوتوب سر بزنید.