سلااااام. میخواستم بیام پست بزارم و بگم که اکشال نداره که ستاره روشن نیست.

چون ملت کار دارند و فصل امتحانات و اینا. بعد دیدم که ۷ تا ستاره روشن شده و دوستان حاضر تر از من اند خخخ. ممنون که هستید :*

پستی نزاشتم ولی دوست نداشتم خرداد خالی بمونه. با خودم گفتم این سه هفته رو تو اتاق کامپیوتر ( که به اتاق سایت در خوابگاه معروفه ) پست اماده میکنم ولی همون هفته ای که تصمیم گرفته بودم. به خاطر به روزرسانی بسته شد :/ 

اره دیگه منم بد عادت شدم باید با کیبورد سخت افزاری بنویسم نه نرم افزاری. با خودم میگفتم چرا ملت دارند برای تبلت یا موبایل شون کیبیورد میخرند. که بله با تشکر از کائننات متوجه شدم خخخ.

قرار بود از فیلم خانه گوچی یا گوجی، خیابان تاریک یا ترس و انمیشین قرمز شدن و انمشین سریالی خانه جغد به عنوان لیست فیلم ها و انمشین های زمستان پست بزارم که بله به خاطر شرایطی که عرض کردم نشد و همچنین پست های دیگه مثلا دادگاه جانی دپ که ۷ یا ۹ خرداد قراره تموم بشه. امیدوارم عدالت اجرا بشه البته وکیلش واقعا وکیل خوبییه. برای سونگری از کی پاپ هم ارزو رسیدن به عدالت رو براشون دارم :")

من زمستون سریال دانه برف ( اسنو دراپ ) رو نگاه کردم ولی همون سه قسمت کنار گذاشتمش. میدونید که جیسو از گروه بلک پینک توش بازی کرد. بد بازی نکرده ها خیلی خوب بازی کرده انگار قبلا بازیگر بوده تا خواننده. کارش خیلی تمیز بود. علتش اینکه من به خاطر اسم ش یه حس زمستونی میخواستم ولی بهاری داد و تو وسط زمستون احساس میکردم ، بهار هستش خخخ. و مسئله تاریخی بودش. احساس میکردم باید یه چیز هایی ازش بدونم تا بفهم م ش. 

انیمه هم زمستون نگاه کردم. یعنی یوری روی یخ. بله بله بالاخره افتتاح ش کردم. سر هر قسمتش انگیزه میشد میرفتم درس میخوندم. جوری که قسمت اول ش رو سه بار دیدم. که برم درس بخونم خخخ. کلا ۱۲ قسمت بوده دیگه من ۵ تای اول رو نگاه کردم. نمیدونم چرا، ولی این دو تا رو هر وقت نگاه کردم براشون پست میزارم.

از سری کتاب هام بگم. کتاب شدن موند برای فرجه و دقیقا فقط یه فصل ش مونده. بالاخره تموم شد. صلوات بفرستید. اللهم صل ....

اردیبهشت که ملت میرند تهران برای نمایشگاه کتاب. منم میشینم برای تخفیف های نرم افزار های کتاب فروشی. بالاخره یه چند تا کتاب پیدا کردم که بشینم بخونم. خون کتاب خوندنم داشت تموم میشد. یه لیست بدم شاید شما هم دوست داشتید بخرید شون.  از طاقچه این ها رو خریدم : کتابفروشی کوچک بروکن ویل، از پست های زینب دمدمی دیدم و خوشم اومد پیداش کنم و بخونمش.  پروفسور و خدمتکار، اینم تو پست های میخک دیدم و دوست داشتم بخونم ش . کتاب صوتی پیگیر اخبار نباشید، چون تخفیف خورده بود :/. و عادل فروسی پور قرار بود بخون برام ایح ایح. هشت قتل حرفه ای ، داستان ش جالب و همچنین اسم ش . همشون رو با تخفیف خریدم ایح ایح. از کتابراه کتابخانه نیم شب رو خردیم. این، هر جا میرفتم، اسم ش بود، تعریفش بود. خریدم ببینم چی اخه. و یکی دیگه هم  اخرین سری داستان دو تا قوزمیت ، من و خواهرم هر سه تا کتاب ش رو داریم اولی رو من دارم . سوم و دومی رو خواهرم. مدل فیزیکی. ولی چهارمی هرجا میرفتیم پیدا نمیشد. و زیادی گرون بود

اخرش کتابراه لطف کرد گفت تخفیف داریم. بن میدیم برو هرچی دلت میخواد بخر. و اینگونه پیدا و خریده شد. ایح ایح. از فیدیبیو هم سه تا کتاب گرفتم که اولی زنی در کابین ۱۰، این صوتی ش رو داشتم ، خودش هم رایگان بود ولی خیلی دوست داشتم فیزیکی یا پی دی اف ش رو داشته باشم که بالاخره بهش رسیدم. وووییییی.  دومی اتاق قرمز نوشته ادگاوا رانپو که تو تحقیق هایی که سر مانگای سگهای ولگرد بانگو داشتم تعریفش رو از کتاب های رانپو زیاد میشنیدم. گفتم بخر بینم چی. تخفیف هم که خورده. اخ جوون. اخری هم راهنمای کشف قتل از یه دختر خوب که ارزو خریدش رو داشتم و اخر سر تخفیف خورد و تونستم بخرمش. ممنون از نرم افزار های محترم. الان که میبینم متوجهم چرا پولم تموم شد سر جمع یه ۹ تا کتاب خریدم. به علاوه یه دونه دانشگاهی. خسته نباشم. برای این ها رو هم بخونم پست میزارم. 

چه قدر زیاد نوشتم. قرار بود یکم باشه خخخخ. الان یه چند تا پست دیگه هم برای این هفته مینویسم. وااای دیونه برو درس ت رو بخونه. ملت تو امتحانات اند. 

میدونستید روز چای هم داریم و نرسیدم بهش :")

ولی ممنون از دوستان که تبریک گفتند خخخ. روز چای . اخرین روز اردیبهشت.

 

ممنون که خونید. حتی اگه خیلی دیر خوندید. :)