بیشتر مردم قهوه که مینوشند انرژی شون چند برابر میشه و خواب از سرشون میپره . بیشتر مردم که میگم به خاطر اینکه بیشتر این جوری مصرف میکنند ووووووووووو بیشترین کافیئین رو در بین نوشیدنی ها داره و فلان وووووووو بشترین اثر ش رو بعد ساعت 6 به بعد میزاره میخواد 6 صبح باشه یا 6 عصر . وللللللللللی اون بعضی ها هستند که جز اینا نیستند قهوه اثر عکس داره حتی اگه بعد ساعت 6 باشه . اون بعضی ها یکی ش منم و این در حالی که چایی همون تاثیر قهوه رو داره که روی بقیه داره.

نمیدونم برای من به خاطر عادتم و علاقه ام به چایی یا چیز معمولی چون هم خوابگاهی هام هم همین شکلی اند.  بعد جالب چایی برام مثل مواد برای معتاد میمونه. یعنی یه روز مخصوصا اول صبح ننوشم. اصلا حوصله ندارم. تو ماه رمضون هم سحری تا جایی که میشد چایی مینوشیدم. قهوه واقعا من رو خواب الود میکنه. حتی اگه صبح بهم بدند که خواب الود نباشم. بیشتر میخوابم. سعی میکنم ماهی یه بار اونم وقتی دلم خواستم نوش جان کنم. شما چطور چایی رو ترجیح میدید یا قهوه رو؟؟