سلام دوستان حال و احوال اومدم با یه انمیشین نوستالژی البته شاید برای من که زنده کننده خاطرات کودکی ایم . و اون کسی نیست جز " هی آرتور". مطلبی که میخوام بگم این نیست که تو تیتراژ سانشور کرده بودند چون ملت رفته بودند دم ساحل و لباس شنا بر تن داشتند. مطلب اینکه این انمشین عزیز از سال 1996 درحال ساخت و نزیدک 300 قسمت داره و سال پیش هم فصل آخرش اومد. بله تازه داره تموم میشه. خب به شما چه؟؟ خب راستش تو فصل آخر شاهد بزرگ شدن کارکتر های عزیزمون هستیم.

که اینکار خیلی کم توسط همچین انمشین هایی انجام میشه به عنوان مثال همین بن تن خودمون که بدین شکله:/ 

من میگفتم پس که این اولین انمیشین بی ال که نگاه میکنم و یا اولین انمیشین که توش پسران عاشق و یا یه شخصیت هم جنسگرا هم حضور داره.

در حالی که نه من میدیدم ولی به خاطر سانشور های موجود ندیده بودمش. حتی مراسم عروسی هم داشت.

اگه نمیدونستید بدونید که منم نمی دونستم :)

+اینجا چه قدر عکس ریختتم

++دارم میرم دانشگاااااه . ااااا