سلام به بیانی های عزیز . این شما و این هم اخرین پست از سری فیلم های تابستونی بنده :)

این رو خیلی وقت پیش دانلود کردم و نگاه ش نکردم. و در اخر تابستون بالاخره نگاه کردیم . اخرین فیلم شهریور میرسه به انمیشین باحال "میچل ها علیه ربات ها" .

بدید به ایلان ماسک نگاه کن شاید سر عقل بیاد:/.

این فیلم ساخت سونی پکچیر و پخش نتفلیکس. این فیلم تابستون 99 بیاد ولی به خاطر این بیماری. اوایل تابستون سال بعد تو نتفلیکس پخش شد. که منم اخر تابستون نگاه کردم. اینکه این همه تاخیر خورده واقعا ارزش ش رو داشته. حتی حاضرم ده بار نگاه ش کنم.

این مچل ها داستان خیلی از ماهاست اینقدر به اون شیشه که داره موسیقی پخش میکنه وابسته شدیم که یادمون میره که الان ماه چه شکلی. تکنولوژی خوبه ولی هر چیزی بدی های خاص خودش رو داره. علاوه بر این معنی کلمه خانوده رو تعریف کرد. این که خانوده مهم .سر یه مشکل  باهاشون حرف بزنید. دلایل تون رو بیارید. و به دلایل اون ها هم گوش بدید:)

میدونیم کار هایی مثل هنر، مهندسی و... دیگه اینقدر ها هم پررونق و یا ادم موفق نداره

ولی اگه اون ادم موفق ما باشیم چی؟؟

اینکه ربات ها هم حس داشته باشند یجورایی زیبا اما وحشتناکه. فکر کن موبایلی که دیگه نمیتونه کار کنه. بهت بگه بعد مرگم موبایل دیگه ای نخر:/

اهنگ: دوم دوم.

دقت کردید تو انیمشن کتی وقتی نارحت میشه میره یه گوشه تاریک و تو خودش جمع میشه. ولی اخر اخرش. این تاریکی کمتر و کمتر میشه. مخصوصا وقتی خانواده اش این اجازه رو بهش ندادن

مامان رو خیلی دوست داشتم. اگه مامان شدم. حتی اگه نشدم. اینجوری ادمی..... هستم:)

و یه چیز دیگه هم یادتون باشه همیشه یه راه حل برای حل مشکلات هست. حتی اگه اون دیوونه وار باشه. و اخرین راه کنترل کردن دستگاه تون. کشیدن سیم ش:)

and just live your life

کم بود اما زیبا بود. ممنون از نگاه زیباتون :)

+با این ده انگشتی نوشتن چه کیفی میکنم. فقط میخوام لپ تاب رو باز کنم. این جوری پست بنویسم.

++مانگا موریارتی وطن پرست طلسم شده است:/

+++پشمام الکس هرش توش صداپیشه بود و من با اینکه زبان اصلی نگریدم ولی متوجه ش نشدم