سلاااام یه چالش که خوشم اومد و یه جورایی برای اولین بار دارم سر وقت انجام ش میدم براتون پست میکنم  چالش این شکلی که

میرید پینترست تون و چهار بار دوباره سازی ش میکنید و هر بار اولین عکس رو با ما ،در میون میگذارید

این چالش تو وب ایرین دیدم

ولی منبع ش وب فرشته مرگ 

بله. ممنون از این دو تن :)

خخخخخب مال من اینگونه بید : 

اولی یه ارت از انمیشن جدید دیزنی به اسم افسون که فردا قراره لینک دانلودش بیاد . ماه پیش همین روز تو سینما ها اکران شد . خیلی جالب و خیلی ها ازش خوششون اومده ووو منم که بعد امتحاناتم باید نگاه کنم به عنوان جایزه خخخ

دومی رو صلوات بفرستید جان جانان جانی دپ . خودش هم از تبلیغ عطر دیور امده وووییییی

سومی هم انمیشن وینکس کلاب چون یه وب وینکس دارم و بعضی از عکس هاش رو از اینجا جمع میکنم . خخخ

چهارمی هم از انتظارش رو نداشتم ولی فیلم موردعلاقه ام اومده : پیترپن 

این فیلم خدای کتاب پیترپن و وندی باااوووور کنید 

ممنون از نگاه تون :*