سلام چطورید ؟؟

بسی بیان خلوت است

(یکی اینو باید به من بگه ایح ایح) 

ولی این میتونه نشونه خوبی باشه 

که دوستان سرگرم کار های درسی اند 

و میتونه بد باشه ....میدونی که 

اااااا.... 

امروزه زیادی البوم لذت گناه

( guilty pleasure)

 از هاسا (Hwasa) رو گوش میدم 

البوم ش سه تا اهنگ داره

قشنگترین قسمت های هر اهنگ از نظر من 

I'm a b:

Life is so incredible

Even if I’m going crazy,

My sins are beautiful, baby

Life is now so terrible

Even if you can’t cry

Excuse you, I’m a B

 

Right now, I’m savage

Tell me I’m a crazy

Ah ah woo

Everything is so obvious

I hate it more than I die

 

Excuse you, I’m a B

When a fire burns in my heart

Excuse you, I’m a B

Just dig for gold in your dream

That’s my rule

So cool

So cool

So cool

 

این تماما انگلیسی بودFomo:

I'm not looking for your flaws, you know

Thought you hurt me, baby, not at all

I'm still alive, I'm still alive

I'm always gonna be here (don't fear)

I'm not looking for your love at all

Thought you hurt me, baby, not at all

I'm still alive, I'm still alive

I'm always gonna be here

 

Bless u:

Even when you sneeze

It was like my world was shaking

Realize me

Even if tears well up

I lift the corners of my lips

Like nothing is wrong

 

With your profuse smile

My mind becomes blurry

After wandering through sweet traps

I’m now taking steps

 

You lied to me

Now you’re somebody

An age where even mistakes were pretty

I revolve around you

Now I get myself out

I want me

I need love

I leave your side

Look far

Like everything was a lie, disappeared

But I bless you

 

ترانه fomo تماما انگلیسی بقیه انگلیسی و کره ای اند که ترجمه انگلیسی تقدیم حضورتون شد.

تو ترانه اول میگه ببخشی. من یه عوضی ام ولی تو ایستاگرام ملت ترجمه کردن من نور ام . چرا ؟؟ میگن کلمه b*ch تو کره ای یعنی نور و روشنایی . البته تو رقص این حرف با انگشت کوچک ش رو میاره بالا که میشه سانسور شده بالا اوردن انگشت وسط . هردو هم معنی میدن . یه جورایی مثل جناس تام میمونه خخخ

نظر شما چیه ؟؟

+بعضی ها میگن هاسا بعضی ها میگن هواسا یعنی اون w خونده نمیشه  ولی هاسا قشنگ تر از هواسا ست

++یه چند تا پست دارم که از تابستون مونده ولی افتاد زمستون بعد دی میزارم .

+++ وب بلاگفا م تو ۱۵ دی یک ساله میشه وووییی

++++یکم یا زیادی تغییرات وبی میخوام :/