بیشتر وقت ها هیتر ها رو درک نمیکنم خوب اگه خوشت نمیاد چرا میخوای طرف از زمین محو بشه خب اون طرف هم زحمت کشیده اینجا اومده مگه اینکه حرف مفت میزنه و حق ش همون هیت بیشتر وقت ها بدون دلیل هیت میدن :/ 

 

من خودم گروه اسپا رو دوست ندارم ولی ترانه بلک مامبا ش رو خیلی دوست دارم و لیست اهنگ هام ولی هیت بشون نمیدم چه کاری اخه دست هاتون و چشم هاتون رو برای فن تون خسته کنید عه عه :/ 

به نظر من اگه کسی بیاد و به انیمه بگه انمیشین مشکلی نداره چون یجورایی سواد اینو داره و قبول کرده که انمیشین هایی برای بالای ۱۸ سال هم وجود داره و فقط برای بچه انمیشن نمیسازند مثل انمیشین های بتمن یا ماسک  من پنج ساله وقتی میدیدم بتمن میده میرفتم زیر پتو :/

 ولی اگه بگه کارتون اره الان مشکل داریم چون کارتون انمیشنی که سریالی و برای بچه های زیر ۱۲ اینا ست که چیزی به نام منطق توش جریان نداره :/

 

حالا یه عده هم میان به انمیشین های غربی میگن انیمه . عزیزم انیمه اسم انمیشین مال شرق نه غرب همه چیز قشنگ رو که شرق قرار نیست بسازه که ... بد میگم ؟؟ 

 

چه قدر از این":/" استفاده کردم این سری :/

راستی بیان عزیز خستگی ت در نرفت :/