جمعه روزی که هم توش خوشحالی داره و بد حالی و اینا

من هر روز سعی میکنم کتاب شدن رو بخونم و جالب اینکه بخش نهم و دهم "شدن" رو یکشنبه باهم خوندم ( به خاطر اینکه وقتش موبایل رو نزده بودم شارژ و اینا  دو بخش رو تو یه روز خوندم )و جالبش اینکه تو این بخش دو عزیز که من هم دوست شون داشتم رو از دست دادیم :"""

 

و از یه طرف دیگه هم شنبه ویکشنبه داشتم قسمت هشتم هتل دل لونا رو میدیدم( نصف نصف ) که بازم تو این قسمت عزیزی رو از دست دادیم  (البته یه جورایی) :""" 

اره دیگه دلم فقط یه دوش میخواست که زیرش گریه کنم ولی نشد چون حوصله حموم رفتن دوباره رو نداشتم ولی اخرش رفتم دوباره مانگا بخشش (گیون، Given) رو خوندم :/ 

 

و الان هم رسیدم بخش دوازدهم و اون اتفاقی که میخواستیم بالاخره افتاد :) مثلا نمیگم چی (ع.ر.و.س.ی) و جالب ش اینکه بخش هاش نصف شده چون بیست و چهار بخش بود :"""") 

خیلی ممنون که هستید :-)

  و اون نقاشی رو هم نکشیدم از پینترست ور داشتم‌:)