سلام این شما و این انیمیشن مرداد ماه بنده و اسم ش هست به سوی ماه که 2 ابان 2020 تو نتفیکس پخش شد .

دوست نداشتم نگاه ش کنم ولی میگفتند که تو جلوه های ویژه و انیمیت ش یک ایرانی حضور داره و تو کانال های انیمیشن ایستاگرام خیلی به خاطر حضور ایرانی تمجید ش میکردند و یه علت دیگه اش اهنگ الهه ماه بود هی از یوتوب گوش میکردم بعدش اینترنت موند دستم و گفتم دانلود کنم دیگه دلم میخواد ببینم این انیمیشن هم امریکایی - چینی هستش

البته زمان بندیم هم خوب بود و هم بد چون روز قبل از تاسوعا نگاه کردیم با خواهرم بدی ش این بود که انیمیشن موزیکال و اون زمان خوب نبود ولی وقتی نداشتم به همین دلیل همون روز قبل تاسوعا رو انتخاب کردن :")

دلم خیلی برای انیمیشن هایی که میزنند یهو اواز میخوند تنگ شده بود و خوبیش هم پایان و داستان غم انگیز ش بود

داستان بازم تو چین مدرن و افسانه هاش اتفاق می افته در مورد دختری که مادرش رو از دست داده ولی نمیخواد مادر جدید ش رو قبول کنه و از اونجایی که عاشق فضا و همچنین افسانه الهه ماه میخواد بره پیش الهه ماه تا به پدرش ثابت کنه که تو نیازی به عشق جدید نداری هیچ کدوم ما

درسته از دست دادن واقعا سخت میخواد هرچی باشه وقتی از دستش بدی برای از دست دادنش از ته دل داد میزنی ولی بعدش که به خودت میای و خالی میشی به خودت جواب اینکه چرا باید از دستش میدادم رو میدی با اینکه هنوز خالی نشدی

انیمیشن خوبی بود و دو تا کارگردان خوب هم داشت یجورایی تقلید از دیزنی بود چون اول گفتم پس مال دیزنی ولی مال یه شرکت دیگه است

نمیدونم چی بگ مغزم به خاطر نتیجه داستان که بهتون گفتم هنگ کرد

ممنون که خوندید :*

این روز ها رو هم تسلیت میگم