تابستون داره تموم میشه بعد من دارم تازه وارد فیلم هاب  تابستون ام، میشم هی هی. خب بریم سراغ انیمیشن هایی که این تابستون نگاه کردم :)

بچه رییس دو رو نمیدونم کی ولی شاید دو هفته بعد از اکران واومدن ش نگریدم. یعنی بعد 11 تیر. چون امتحاناتم تموم شده بود

بچهٔ رئیس 2 : کسب‌وکار خانوادگی، که توسط دریم‌ورکس ساخته و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده‌. این انیمیشن بر اساس کتابی به همین اسم که نوشتهٔ مارلا فارزی ساخته شده‌.راستش، از قسمت دوم انیمیشن ها خیلی خوشم نمیاد و قصد نگاه کردن نداشتم. نمیدونم چی شد که یه هفته نگذشته زدم دانلود ش کردم @@

ولی این دیگه چه کاری حتی متظر دوبله هم نشد، که شاید مثل اژدهای ارزو یه دوبله باحالی داشته باشه. اگه دوبله نگاه کردید این نکته رو میگم که تیم (برادر بزرگ ) صدای کلفتش همچنان حفظ میشه پس از دوبله ایراد نگیرید. فیلم، ادامه داستان اول که که تیم بزرگ شده و دو تا دختر گوگولی داره . تد هم پول دار تر شده. ولی دو تا داداش از هم جدا شدند. درواقع در اثر اتفاقاتی که بین خواهر و برادر ها همیشه هست، کمتر همدیگر رو میبنند.

داستان خیلی احساسی و باحال بود. من خودم یه خواهر کوچیک دارم و خیلی دوست داشتم. اخر انیمیشن خواهرم رو سفت بغل کنم حتی اگه از اینکار بدش بیاد. داشتم اخرش گریه میکردم با اینکه خوش تموم شد. من کلا تو تمام پایان ها، چه خوش چه ناخوش گریه میکنم :")

خب گریه بسه. بریم از چیز های باحال دیگه اش بگیم. اگه قسمت اول رو نگریده باشید. اخرش بچه های تیم رو میبینیم، ولی بچه دوم تیم که تازه به دنیا اومده رنگ موهاش طلایی مثل عمو تد ش. ولی تو قسمت دوم این شکلی نبود. حتی تو طراحی های اولیه این اینیمیشن، موهاش طلایی بود. و اخر سر  موهاش رو قهوه ای کردند.

 به نظرم اینکار شون، به این دلیل که کمتر شبیه به تد باشه. چون این خواهر کوچولو مثل تد از اون سازمان اومده و یه جورایی شبیه هم اند و انگار میخواستن این شباهت زیاد رو ازبین ببرند و یکمی به پدرش هم شباهت داشته باشه. 

و اون یکی دخترش هم یه پونی خرید. البته عموش براش خرید.

دومین چیز باحال هم رفتار ها و عادت هایی که هم تو قسمت اول بود و هم تو قسمت دوم مثل فرود اومدن شون ، حرکات تد و ...

(من انیمیشن اول، رو نداشتم این رو از ایستاگرام انیموشن ارت ور داشتم)

سومی هم بچه های کوچولویی که بزرگ شده اند. فقط اون سه تا خخخ

اخری هم این ، انیمیشن یه سریال داره که  فکر کنم اسمش بازگشت به کار هستش.  تو شبکه پویا هم پخش میشد. تو این سریال، مثل قسمت اول که در واقع ادامه قسمت اول هسش. فقط به جای ماموریت علیه سگ ها اینبار علیه گربه هاست.

خب حالا که چی . نکته ش اینکه تو این انمیشین یه اشاره ریز میکنه . کجا ؟ وقتی تیم برای اولین بار دخترش رو میبینه که از شرکت اومده. میگه باز هم ماموریت علیه گربه هاست.

تو این قسمت هم به جای سگو گربه به اثار مخرب موبایل اشاره کردند. منظورش این نبود که ازش استفاده نکنید فقط میخواست بگه درست وحسابی استفاده کنید.

راستی اونجا که به بچه ها برنامه نویسی یاد میدادند رو یاد تون. راستش چیز غیر ممکنی نیست مخصوصا پایتون. چون خیلی ساده است و به بچه ها تو خارج یاد میدن. فکر کنم امریکا بود.( گفتم بدونید، چیز عجیبی نیست ش. البته نه از  سنی که انیمیشن نشون داد)

من تد رو خیلی دوست دارم چون دقیقا مثل منه. منم وقتی شش ساله بودم از اینکه خواهر کوچکتر داشته باشم بیزار بودم تا جایی که اسم بچه رو میزاشتم تیزیلا یعنی کسی که خار داره ولی نمیدونم چی شد که منم یه خواهر خواستم.

مامان میگه این خواهر ت رو خدا بهت داده. الان یه همدم برام. حتی اگه قهر و دعوا کنیم. اون بهترین هدیه است واقعا اگه پستم رو میخونی می خوام بگم ممنون که هستی خواهر کوچولو با استعدادم :)

نقد وقت نکردم بخونم همش دیدگاه خودم بود و یه چیز باحال دیگه ایشون صداپیشه تد یا همون بچه رییس مون هستند( همون اقا میان سال که یه نی نی هم دست شه )که اینجوری امده بود.

و چیز های دیگه که تو ایستاگرام فهمیدم. یکی اینکه صحته اخر که داداش ها دارن بازی میکنند گفتند سوتی چون تصویر روی شیشه بچگی شونه ولی خب سوتی نیست در واقع میگه دوباره این داداش ها کنار هم اند مثل قدیم و باهم بازی میکنند و اخری هم اینکه یه صحنه تو تبلیغ ش بود که تد، پول ها رو نشون بچه نینجا میده. بچه نینجا هم پول ها رو پاره پوره میکنه.

اون صحنه رو تو انمیشین نگردید .نیست. کلا حدف شده تاخیر ش هم به خاطر تغییر و حذف همین صحنه بوده. (خواستم بهتون بگم چون خودم زیادی منتظر اون صحنه بودم)

ممنون که خوندید و ممنون که هستید :*