امروز یعنی 8 اگوست، تولد پنج سالگی گروه کی پاپ بلک پینک، روزی که این چهار نفر در کنار هم به دنیای کی پاپ ظهور کردند.

یکم پیاز داغ ش زیاد نشد؟؟ الان میسوزه!! (میدونم قبل از دیبو هم، هرکدوم تو یه جایی حضور داشتن هی هی) خب من بلک پینک رو با ام وی "kill this love" تو یوتوب، اشنا شدم

هر وقت که میرفتم یوتوب برای میکس دیدن، این ویدیو تو اول های اون لیست پایین هر ویدیو بود. به خاطر اسم ش و شبیه کره ای ها بودن ش، رفتم سراغش که چیه این ویدیو همه جا هست؟؟  که با صدای شیپور مانند و اون الت موسیقی مثل پیانو جذبم کرد.

من شکست عشقی نخوردم و دوست ندارم تجربه اش کنم، چون توفیلم ها درد ش رو حس کردم،  ولی موسیقی هر چی که بود هر روز بهش گوش میدادم بدون این که بفهمم خواننده هاش کی هستن و رفتم که بشناسم شون‌.  این اولین اهنگ کره ای بود که تو عمرم کامل شنیده بودم خخخ.

چرا ؟؟ و قبلا چرا ناقص شنیدم؟؟ خب راستش من عاشق شرق اسیا هستم از چین بگیر تا ژاپن. اولین بار، یکی از همکلاسی هام که خودش هم کره ای بلد بود، گروه های پسرونه کی پاپ رو تو کلاس بهم نشون داد. چون تقریبا کنارش مینشستم و گروه بی تی اس هم که اون زمان خیلی معروف بود. با کی پاپ یکم اشنا شدم، کره همچین صنعت موسیقی داره و یه چند بار هم فلش اورده بود مدرسه و یکم ترانه کره ای پخش کرد. حتی بعضی وقت ها هم خودش می خوند  و میرقصید خخخخ.( خیلی دلم برای اون دوستم تنگ شده)

من عاشق بازیگر های مرد هستم، یعنی تولیست بازیگر های محبوب بیشترش مرد و تو موسیقی بیشتر شون دختره. این  میتونه یه دلیل باشه که چرا همچین گروهی رو دنبال میکنم. هر چهار تاشون رو خیلی دوست دارم. اولین بار مثل بیشتر بلینک ها تنها کسی که میتونستم تخشخیص بدم لیسا با چتری های معروفش بود. بعدی جنی که بهش میگفتم خانم ببره. برایم مثل ببر سفیده هم لوس و هم خوشگل. سومی رزی بود و یکی دیگه از دلایلی که این گروه رو دنبال کردم بامزه خوردن رزی هستش و اخرین نفر هم که جیسو بود.اوایل اسم جیسو و رزی رو قاطی میکردم.نمیدونم چرا، در حالی که جیسو اولین فردی بود که میخواستم اسمش رو بدونم و تقصیر جیسو که من اینجام. اره بایسم جیسو با اینکه اخر سر اسم ش رو فهمیدم :/

اون مامان گروه و بزرگ گروهه ولی قدش کوتاه مثل خودم قدش کوتاه خخخ.

من شاید خیلی دیر باهاشون اشنا شدم، ولی اونا هیچ وقت کم نیوردن. همیشه روی صحنه با افتخار وارد شدن حتی اگه وای جی بهشون اون اهمیت رو نده (که احساس میکنم نسبت به بقیه گروه ها هم همین کار رو میکنه برای هر گروه یه چیز رو کم میزاره :/ )

خار اسم گذاتشونم یعنی فکر کن، یه نفر بیاد بگه:

عه شنیدم جنی سولو داده، اسمش چیه؟

اسم ش سولو ست

نه واقعا اسم ش چیه ؟؟

اسم ش سولو دیگه!!

اسم البوم شون "د البوم". اسم شو شون "د شو". البته مشکلی نیست چون اسم سریال هاشون هم همین جوری از "جواهری در قصر" رسیدیم به "با اینکه میدانم "

د شو رو من به صورت غیر مجاز با خواهرم نشستم، نگاه کردیم. این اولین کنسرتی بود که رفته بودم خخخ.

با اینکه بعضی جا قبلا ضبط شده بود ولی بازم دست شون درد نکنه لایو میخوند.

اره دیگه همین خیلی خوش گذشت. ممنون. من خودم رو بلینک نمیدونم ولی از دنیا ی سیاه وصورتی که این دختر ها بهم دادن خیلی ممنونم. در مقابل سعی کردم، انرژی مثبت رو با کامنت و لایک زیر پست هاشون بهشون بدم و امیدوارم هر جا که باشند مثل الان موفق و شاد باشند.