اول اینکه عید غدیر خم تون پیش پیش مبارک باشه. حالا بریم سراغ پست.

این انیمه رو من اسفند 1399 نگاه کردم یه انیمه 11 قسمتی که هر روز یه قسمت ش رو میدیدم، ولی قسمت اخر ش چون زیرنویس فارسی نداشتیم، از روی تنبلی موند برای 14 فروردین 1400 خخخ.

انیمه خوبیه فقط برای ژانر ش که کمدی و رمز الود و کاراگاهی بود رفتم سراغ ش، یعنی همون چیزه که میخوام بودش. اسم ش به ژاپنی میشه

Fugou Keiji: Balance:Unlimited

خودش 21 فروردین 1399 اکران شده

 مانگا نداره. از روی یه رمان به نام کاراگاه میلیونر اقتباس شده. رمان چهار جلد به نویسندگی اقای تسوتسوی یاسوتاکا (yastutaka tsutsui) و البته بجز انیمه، یه سریال دو فصل هم ازش اقتباس شده.

داستان این انیمه در مورد اقا پسری به نام دایسکه است که مثل بتمن پول از کنده اش بلند میشه، یه عالمه وسیله جاسوسی و اخرین تکنولوژی دستشه و به دنبال راز خانوادگی ش میگرده. به همین دلیل میاد ژاپن و جز اعضای کاراگاهان نوین میشه.

شخصیت دوم مون هارو هست که یه جورایی مثل سوپر من و اعتقاد داره که همه چیز پول نیست.

به گفته نمایش نامه نویس "هارو" تو رمان اصلی حضور نداره. اونجور که از اقتباس های دیگه اش فهمیدم داستان رمان بیشتر روی دایسکه کامبه یا همون شخصیت اصلی میچرخه.

وسایل باحال الکترونیکی، هک کردن چراغ های راهنمایی و باحالی شخصیت های فرعی چیزی بود که داستان رو باحالتر میکنه.

تا حالا شده از خودتون بد تون بیاد و یهو یه شخصیتی وارد  زندگی تون بشه و شمار و از این تصور خارج کنه و بهش لقب فرشته نجات بدید؟؟ برای من بوده و اون فرشته نجات خانم سوزوئه کامبه است. (به خاطر اینکه تیپ شخصیتی مون مثل هم بود ) و بعضی وقت ها اگه ایشون نبود، این دو تا پسر کاره ای نبودند، به همین دلیل که شخصیت اصلیه.

به نظرم انیمه اینو میخواد بگه که حتی اگه گنج هفت دریا رو داشته باشی بدون دوست، حتی اگه یدونه باشه، بدون اون نمیتونی کاری بکنی. اره دوست و یا همراه مهم  هست و منظورم کل شخصیت هایی که توش حضور داشت.

راستی یه کانال خیلی خوب ایستاگرام میشناسم که همه اخبار و فکت های این انیمه باحال رو دربرگرفته. من با اون کانال با این نیمه باحال و فکت هاش اشنا شدم. (البته الان داره از موریارتی وطن پرست میزاره، پس برای این انیمه برید پست های اخرش)

یکی از پست هاش که میخوام بزارم مثل استر اگ تو این انیمه میمونه

این رو اگه مثل من طرفدار مردان سیاه پوش باشید تو هوا زدید هی هی.

منبع رو بنگر 

دو تا هم من بگم:

این بچه که تو قسمت سوم بودش. بعد اتفاقات داستان، تو قسمت اخر، که فکر کنم یجورایی بهشون کمک کرده حضور داشته.

اون یکی هم اینه: این لباسی که کامبه میپوشه و قدرت ضربه رو بیشتر میکنه ولی در عوض ضربه ای که بهت بخوره رو بیشتر تر میکنه و... این لباس هم خیلی شبیه به تواناییی خود لباس پلنگ سیاه بود.

باور تون میشه صداپیشه داسکه کانبه اولین کارش بوده و در اصل یه رقصنده است. مردی که تو اپنینگ داره میرقصه در واقع الهام گرفته شده یکی از رقص های ایشون، یعنی یوسوکه اونوکی.

حالا که داریم از تیتراژ میگم، اینم بنویسم. اول اینکه بعد قسمت اول یا دوم  تیتراژ اغازین تغییر کرد. چرا؟؟ فکر کنم مثل من نپسدیدن و چون زود باید میدادند گفتن قسمت های بعدی درست میکنیم یا میخواستن دقت بیننده رو بسنجند یا حالت معمایی داستان رو میخواستن نشون بدن.

وقتی این قسمت از تیتراژ می امد با خودم میگفتم یه عده برای به دست اوردن موفقیت، کافی ست اروم راه برن ولی بعضی ها باید بدو اند.

-چرا داری چشم بسته تیتراژ نگاه میکنی

+چون تیتراژ اسپویل میکنه

_ اسپویلی نداشت که

همون لحظه تیتراژ:

خیلی دوست دارم فصل دوم هم داشته باشه. قسمت های باحال از نظر من، -با اینکه رفتار دایسکه رو اعصاب ولی خب محیطی که توش بزرگ شده این شکلی به بار اومده و من نمیگم بچه بدی فقط روی اعصابم پیاده روی میکنه شاید یه نفر پیدا بشه و بگه رفتارش خیلی هم خوبه- همش باحاله ها فقط اگه بگن "برای یه بار دیگه میتونی این انیمه رو نگاه کنی سراغ کدوم قسمت ها میری "منظورمه.

قسمت سوم

چون، اول اینکه شاهد یه همکاری عالی از طرف این دو تن بودیم . دوم، خوشحالی پیرزن هایی که فن ایدل شون بودند و دایسکه لبخند رو بهشون داد. سوم، هارو، از اون چه فکر میکنه باحال تره حتی اگه سوتی بده. چهارم هم به خاطر پسر بچه بود  که داستان این قسمت رو میسازه. عزیزم واقعا وقتی احساس به درد نخوری میخوری خیلی بده و برای اثباتش به دنیا حاضری دست به هر کاری بزنی.

قسمت چهارم

بدون تکنولوژی و بدون پول دایسکه چه شکلیه خخخ .خیلی ممنون از این قسمت.

قسمت پنجم

اولین حضور و علمکرد عالیه کاراگاهان نووین البته بازم بود ولی این چون اولی ش بود یه چیز دیگه است. دوستانی که پشت هم اند حتی اگه به فکر شکم ش باشه، به فکر شما هم هست هی هی و همچنین شروع پازل خانواده کامبه.

قسمت نهم

بازم حضور کاراگاهان نوین و همچنین سوزوئه خانم :) و کلا قسمت نهم یه چیز دیگه است برای خودش

قسمت دهم 

و بازم یه همکاری خفن از این دو نفر .این خیلی خوبه که کسی باشه که اعتماد به نفس ت و باحال بودند ت رو بهت برگردونه :)

عه تموم شد. ممنون از نگاهتون:*

منبع : ویکی پدیا ، کانال ایستاگرامی unlimitedays