این پست رو گذاشتم برای یه نوع چالش هایی :/

چالش کتاب که از طرف ویلی ونکا اغاز شده :)

بنگر منبع رو

این هم مال منه

ممنون از بانو ویلی ونکا برای چالش های باحالش 

ادامه مطلب هم دو تا چالش قدیمیه 

دوتا از چالش هایی که از طرف ناستاکا  دعوت شدم هر دوش رو پنج دی 1399 نوشتم 

یکی ش" نامه برای 80 سالگی ت "و یکی هم "این من هستم"

"  نامه ای برای ۸۰ سالگی ت" که (اینجا بید کلیک کن )

اینم نامه من 

" سلام دیوونه ۸۰ ساله چیکار میکنی ؟؟ اره میدونم داری نامه رو میخونی :/ خب بگو ببینم بالاخره شغلی و افتخاری که میخواستی به دست اوردی ؟؟ با تمام وجود امیدوارم به دست ش اورده باشه و همواره حتی تو ۸۰ سالگی ت پیشرفت کنی . همین که خودت هستی و قوی استوار موندی بزرگترین مرحم برای درد های کشیده ات هستش . دیگه چیزی ندارم بگم نمیدونم چرا ولی ممنون که به وبلاگ سرزدی . چه اتفاقی افتاد براش ؟؟ یادت باشه اخر مانگا ها و کارتون و.... که دیدی و خوندی رو برام بازم تعریف کن  دوست داره تو زیزی گولو بلاسم "

 چالش" من این هستم "  و این چالش از اینجا شروع شده ( کلیک کنید ) و خب منم قراره انجام ش بدم :

♡ ادم  درون گرایی هستم 

♡ بیشتر وقت ها به قسمت خوبه قضیه فکر میکنم

♡ خوره کتاب هستم و دوست دارم جهان و مردم رو بشناسم 

♡ چای خور هستم در حدی که چای باشه ، دنیا نباشه خخخ