من زیزی بلاس، کمیک (چه انگلیسی چه ژاپنی ) دوست دارم.همون جور که دوست ندارم، رمان تموم بشه برای کمیک ها هم همین ارزو رو دارم ولی خوب هر شروعی پایانی داره با اینکه میخوای تموم بشه ولی نمیخوای ش.صبر کن چی شد ؟

خب حالا هر چی. این پستم یکم مثل تعریف خاطراتم وقتی خبر پایان مانگایی که دارم میخونم و یا تا یه جایی خوندم و یکم گذاشتم کنار ، میاد  اولین خبر پایان مانگا رو از طرف یونا از سپیده دم بود و منم اصلا نصف نکرده بودم ش. فکر کنم تابستون 2018  یا 2017 این خبر رو دادن که داریم وارد بخش پایانی داستان میشیم. یه چند هفته بعدش ناکجا اباد موعود این خبر رو داد. منم برای یونا دپرس بودم و با این خبر  دپرس تر شدم. اخه دوتا شون هم جز مانگایی که خیلی دوست دارم با دختر های قدرتمند بودش:(

هم یونا و هم اما خانم رو خیلی دوست دارم ولی ناکجا اباد موعود سریع تر از یونا تموم شد :/

با اینکه دیرتر از یونا خبر رو داده بود ولی زود تر ازش تموم شد.

یکم اسپویل از اخر مانگا اما خانم

چپتر های اخر عالی بودن بالاخره پیش بچه ها رفتیم فیل و... رو دیدیم ولی ایزابلا رو از دست دادیم هق هق

و اون پاداشی که ان شخص از اما خانم میخواست واقعا دور از ذهن بود و فقط میخواستم داد بزنم ولی اخر ش خوش بود و اما خانم هم پیش بچه برگشت هق هق عه اسپویل تموم شد

میگید چیکار کنم اگه کنار  اما،  "خانم" ننویسم  اما (emma)رو اما(but) میخونید. تو پایان یه چند روز غرق شدیم که مانگا کا گفت میخوام چپتر جدید بدم. منم که همین چیزی ندیده بودم دو تا شاخ خوشگل تو سرم سبز شده بود.  اقا مگه داریم همین چیزی. مگه میشه!! البته علم ریاضی میگه هیچ چیز غیر ممکن نیست فقط باید شرایط ش مهیا باشه :)

حتی چند ماه پیش هم یه چپتر جدید دیگه هم دادن. دیروز هم یه مانگا جدید دیگه دادن :)

ولی یونا هنوز که  هنوز تموم نشده ولی اون خوشی هایی که داشتیم دیگه نیستن. دلم میخواد دوباره از اول بخونم شون :(

اعتراف عشقی رو از هاک یاد بگیرید هی هی 

سومی ش هم مال حمله به تایتان بود و بله چند ماه پیش تموم شد. به افتخار ش یه پست گذاشتم ولی جدیدا ایسایاما گفت که از پایان خوشش نیومده و اونجور که میخواست پیام ش رو نرسونده. قراره ۴ تا صفحه جدید  بهش اضافه کنه .

عکس رو برم 

خود مانگاکا  هم بیشتر از ما تو استرس بود که وااای مانگایی که باهاش زندگی کردم داره تموم میشه.  واقعا حس عجیبیی.

چهارمی هم معلم سرخونه سلطنتی که خیلی وقت کنار گذاشته بودم ش. فقط تا جایی که انیمیت شده بود خوندم خخخخ چون مانگا ش فارسی نبود مجبور شدم برم  انیمه رو نگاه کنم خخخخ

از روی تنبلی که نمیخوام انگلیسی بخون ولی الان باید برم بخونم ش هی هی