سال نو مبارک باشه 

امیدوارم سال نو تون به بزرگی گاو باشه خخخخ

سال ۱۴۰۰ . سال گاو 

ساعت تحویل ۱۳:۰۷:۲۸

امیداورم سال باحال و بر پرکتی داشته باشید 

سعی کنید به خودتون انرژی مثبت بدید. به قول یکی از اساتیدم :اون کسی در این شرایط موفق که با انرژی تمام  این شرایط رو تحمل کنه و ازش به خوبی استفاده کنه :)))

عیدتون مبارک 

 

الان باید برگردید بگید که ببین کی پست گذاشته. این اخر کاری خخخخ. اره من پاییز ۹۹ اومدم اینجا درست حسابی از صفر وب وینکس کلاب رو راه انداختم و اونم به خاطر مرگ میهن بلاگ بود :/ 

چیه خب. چطور درست توصیف ش کنم. مرد دیگه :/ 

بعدش بیشتر دوستانی که وب انیمیشن داشتن (کارتون و انیمه) رفته بودن بلاگفا:/

بلاگفای گرامی هم که میگه به غیر از لینک من مال کسی رو تو وبلاگ ت نبینم افرین و بعدش دیگه گفتیم پاشیم وینکس رو ببریم بلاگفا و اینجا موند تو دستم 

ولی بیان رو خیلی دوست دارم همیشه میخواستم بیام اینجا  و دوست دارم پست بزارم. دوست داشتید پست های چرت و پرت دررهم برهم  که یهویی پست میشند رو بخونید ،دوست نداشتید هم نخونید. 

من همینجوری پست میزارم که امکان داره بیشتر در مورد انیمیشن (کارتون و انیمه )، کتاب ، مانگا ، ادبیات یا حالا

هرچی که دلم خواست خخخ و به زودی وب رو تر و تمیز میکنم که اونم بستگی به حوصله ام داره خخخ

بازم سال پربرکت و باحالی رو براتون ارزو میکنم. بوس و عیدتون مبارک