اگه فکر کردید با یه پست امروز رو تموم میکنم، اشتباه فکر کردید

چون من امروز دو تا پست اپ میکنم.

پز نیمیدم ها. فقط دل میخواد در مورد ش حرف بزنم. از وقتی که اومدم، تا الان، با این همه پستی که نوشتم. بهتون پنچ پست پربازدید رو نشون میدم.

اولی در مورد کمیک های بی ال هست. در کمال تعجب. یادمه، وقتی میخواستم بنویسم ش از تون اجازه گرفتم و زمان نوشتنش میترسیدم که بیاند و وبلاگ ام رو ببندند. شاید هم به اون مرحله هنوز نرسیدم. بهش از افراد ناشناس غیر بیانی هم پیام میاد که زیبا ست ولی بیشتر شون از من میپرسند که از کجا میتونیم بخونیم ش که اخر ش مجبور شدم، پست رو یه اپدیت بزنم که از کجا میتونید بخونیدش. یه نفر هم خصوصی پیام داده بود که میشه بی ال هایی مثل نقاش شب رو بهم معرفی کنی. راستش من سر اون مانهوا چپتر اول به نصف نرسیده گذاشتم کنار چون خوش ام نیموند ازش و نخواهد هم اومد. مییومد هم هیچ راه ارتباطی با ایشون نداشتم خخخ.

دومی اخبار داغ اوتار جدید بود. شیطون میگه باز اخبار ش رو بزارم خخخ.

سومی هم قبلا اولی بوده. علت ش هم فکر کنم چون جای دیگه ای توضیح یا معرفی به این شکلی نیست. خود ش هم اولین انیمه ای بودش که تو این وبلاگ نوشتم.

چهارمی رو دلیل ش رو نمیدونم ولی اون هم اولین کیدرامای وبلاگ ام بوده.

پنجمی رو هم باز نمیدونم. خخخ.

خیلی پست مفیدی بود. شما هم پست ها تون رو  یه بررسی بکنید.