سلااااااااااااام دوستان بیانی عزیزم. حال و احوال تون چطوره؟؟

چیکار ها میکنید؟؟ تابستون خوش میگذره؟؟

از الان اومدم تا روز هایی که نبودم رو جبران کنم.

پست هایی که قول داده بودم رو پست کنم و

پست هایی که همواره میزارم رو.

ممکنه یه تغییراتی در اینده در کار باشه.

با یه لحظه هم که شده خوشحال شید چون من اومدم خخخ.

میدونید باید به این تعطیلات وبلاگی میرفتم، خیلی خوب بود با اینکه میخواستم بیام

و پست بنویسم ولی باعث شد روی درس هام متمرکز تر بشم. شاید فقط تابستون ها اومدم وبلاگ!!

و همچنین احساس میکردم پستی که دارم مینوسم چرت و پرت هستش

و مثل لایو اکشن های مسخره دیزنی میمونه که انگار یه پستی نوشتم

و منتشرش کردم که بگم اره من هم پست مینوسم.

با این حال وبلاگ وینکس قراره پوستم رو بکنه:")

نه اینکه وبلاگ نویسی کار بدی باشه فقط از اینکه نمیزاره به بعضی از کار هام برسم، اذیت میکنه.

تابستون قراره سینمایی های جالبی بیاد و

ما هم میتونیم از خوندن نظرات مردمی که رفتند سینما و دیدند، کیف کنیم.

مثل سنمایی باربی که هم برای دوستداران باربی و هم برای دوست ندار های باربی توصیه شده،

سینمایی جدید حاج نولان که نولان گفته بعد دیدن ش قراره دهن تون باز بمونه و زبان تون قاصر خواهد بود.

دو تا شون هم قراره تو یه روز اکران بشند خخخخ.

سینمایی جدید پیکسار به اسم عناصر، اینبار رفتند سراغ " اگه عناصر احساس داشتند".

انگار قبلا بازی بوده یا از یه بازی الهام گرفتند.

روز اولی که اسم ش رو دادن بیرون، یکی تو کامنت های ایستا اون پست، نوشته بود که

" من میدونم که آواتار میتونه دنیا رو نجات بده. اوا، اکانت رو اشتباه اومدم". بامزه بود خخخخ.

لایو اکشن پدرم مون رو دراورد پری دریایی از دیزنی هم بالاخره قراره دیجیتال ش بیاد

تا ما هم نگاه کنیم، وقتی نگاه کردم، یه پست کلی برای ش مینویسم.

ولی عوض ش سینمایی دوم مردعنکبوتی مایلز قرار نیست به این زودی بیاد.

بیاد یا نیادش مربوط نیست چون من باید بیشتر اسپایدر من ها رو نگاه کنم بعد این یکی رو:"""

دیگه نمیدونم چی ها قراره به زودی یا تو این تابستون بیاد.

تو فکر اماده شدن برای امتحان ارشد هستم ولی به نظرم یه دو سالی لازم دارم .

چون از یه طرف من راضی نیستم بدون شغل و درامد وارد این مرحله بشم

و از طرفی باید منابعی دیگه هم لازم باشه، بخونم. خب دردسر یکی، دو تا نیست که.

از یه طرف هم مجبورم به خاطر ور داشتن های واحد های کم، یه سال بیشتر بخونم،

از یه طرف دیگه اصلا نمیخوام ترم تابستانه رو ور دارم. ولم کنید.

خب فعلا بعدا میبینم تون :*