خوش اومدید به یجورایی اولین معرفی از مانگا در وب بنده. قبلا هم معرفی کردم ولی فقط در حد معرفی. نه در حد تعریف و تمجید و اینکه چه خبره و اینا. خب یه مانگا کوچولو دارم میخونم که فکر نکنم ملت(شرکت) دلشون بخواد انیمه بشه ولی خیلی خوشگله. اون زمانه که همه داشتند یوری ان ایس نگاه میکردند من داشتم انقلاب یخی رو میخوندم .

manga

البته انقلاب یخی مال سال 2008 تا 2009 هست که من داشتم تو سال 2016 میخوندم ش. یه بار دیگه هم این تابستون خوندم.

داستان در مورد دختری که رفتار پسرونه داره چون باباش مثل پسر بارش اورده و با تمام مسخره هایی که میکردند ش میشه گفت این عادت رو دوست داشت تا وقتی که عاشق میشه و دنیایی به نام اسکی رو یخ رو پیدا میکنه. میساکی قصه مون سعی میکنه اسکی روی یخ رو یاد بگیره. جدا از اون عاشق شدن و اینکه میگه اگه عاشق بشی خیلی چیز ها عوض میشه. (که راست میگه )

تلاش ش برای یاد گرفتن هر چه بهتر اسکیت حتی اگه دیر شده باشه، واقعا تحسین برانگیزه. داستان در مورد این نیست که کاراته برای پسر هاست یا چیز های چرت و پرت مثل این دقیقا برعکس و نشون میده که عشق فقط یه رابطه بین دو فرد نیست. عشق میتونه یه رابطه بین یک فرد و یک شغل، اشیا و.... باشه.

این مانگا زیبا مون 3 جلد ، 12 چپتر داره و پر از دیالوگ های زیبا و نقاشی های زیبا و همچنین اطلاعات جالب در مورد اسکیت روی یخ هستش. من ترجمه ش رو از کانال تلگرامی Anime_Fans_K توسط انیمه ورلد خوندم ولی انگلیسی ش هم تو سایت های خارجی هستش.

یه نکته، اول فکر میکردم که این مانگا با انیمه یوری برروی یخ در تضاد ولی نه برعکس یکی.

یوری سعی میکنه برای اجراش از مرد بودن خودش بگذره تا بتونه تو نقش دختر قصه فرو بره این بد نیست خیلی از بازیگران عالی اینکار رو میکنند تا نقش عالی ارائه بدند.  میساکی از انقلاب یخی سعی میکنه هم خودش بودن (رفتار های پسرانه ای که داره) در نقش رابین هود، نمایش عالی اجرا کنه و درواقع هردو سعی دارند در کنار شخصیت خیالی داستان، خودشون هم باشند. یه فرق که داره یوری از بچگی شروع به این ورزش کرده این در حالی که میساکی فقط یه هفته اونم تو دوره دبیرستان وارد پیست یخ میشه. ولی هردو به زیبایی میدرخشند. و داره به نیروی پشتکاری و عشق به کار رو نشون میده. 

+ یه داستان کنارکی هم داره که نخوندم ولی انگار در مورد دوست میساکی هستش.

اینه 

امیدوارم اگه  خوندید و یا اگه  قراره بخونید، خوشتون اومده باشه. با تشکر از نگاه تون :*